Gå til innhold

Transkvinne-bokser grisebanker motstander under OL

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I mars 2023 ble verdensmesterskapet i boksing avholdt uten Imane Khelif, som ble diskvalifisert fordi hun ble vurdert som biologisk mann. Hun fikk likevel lov til å delta i OL.

Torsdag møtte Khelif italienske Angela Carini i 66 kilo-klassen i OL.

Italieneren trakk seg i tårer etter å ha fått et kraftig slag i ansiktet. Kampen varte i 46 sekunder.

Den tidligere olympiske svømmeren Nancy Hogshead reagerte kraftig på avgjørelsen.

- La oss minne oss selv på at menn, uansett hvordan de identifiserer seg, gir en kraft som er 162 prosent sterkere enn kvinner. Kjønnsideologi vil få kvinner drept, raser Hogshead på X.

https://www.dagbladet.no/sport/sjokkutvikling-trakk-seg/81746595

Det er vel ikke slik det skal være?

Anonymkode: 8d2b4...f75

Fortsetter under...

Italienere asså! Det er drama på både fotballbanen og i bokseringen 😄 Trakk seg i tårer?

Når 90% av befolkningen ville blitt diagnotisert med Histrionisk pf etter de fleste lands målestokk så... Og ikke minst norsk målestokk. 

Jajaja. Men ok, det blir nok litt feil. Må medgi det, uten at man trekker seg i tårer etter et slag da..

AnonymBruker
Kashmir skrev (13 minutter siden):

Italienere asså! Det er drama på både fotballbanen og i bokseringen 😄 Trakk seg i tårer?

Når 90% av befolkningen ville blitt diagnotisert med Histrionisk pf etter de fleste lands målestokk så... Og ikke minst norsk målestokk. 

Jajaja. Men ok, det blir nok litt feil. Må medgi det, uten at man trekker seg i tårer etter et slag da..

Litt feil, javel. Bedre å vente til hun lå i en blodig pøl på gulvet? 

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (30 minutter siden):

Jajaja. Men ok, det blir nok litt feil. 

Wow dette var overraskende, dette er mye mer en kvinne en trans kvinner, hun her har vagina f.eks.

Mener du at personer med vagina, ikke bør få delta i kvinne idrett, men bør kreves blodprøver av etc for å bevise at de er "ekte" 100% kvinner, er det ditt politiske ståsted angående kvinne idrett ?

I så fall er det veldig overraskende, trodde dette var noe av Woke folkets kampsaker, inkludering. At person med vagina skal ekskluderes fra kvinne idrett var ikke noe jeg forventet å høre fra denne kanten 😮 

Anonymkode: 5e3ad...4ec

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Litt feil, javel. Bedre å vente til hun lå i en blodig pøl på gulvet? 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Wow dette var overraskende, dette er mye mer en kvinne en trans kvinner, hun her har vagina f.eks.

Mener du at personer med vagina, ikke bør få delta i kvinne idrett, men bør kreves blodprøver av etc for å bevise at de er "ekte" 100% kvinner, er det ditt politiske ståsted angående kvinne idrett ?

I så fall er det veldig overraskende, trodde dette var noe av Woke folkets kampsaker, inkludering. At person med vagina skal ekskluderes fra kvinne idrett var ikke noe jeg forventet å høre fra denne kanten 😮 

Jeg tror jeg er veldig ferdig med å gå inn i meningsløse "diskusjoner" her. Ikke minst om woke. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (13 minutter siden):

Jeg tror jeg er veldig ferdig med å gå inn i meningsløse "diskusjoner" her. Ikke minst om woke. 

Ja altså kan ikke tvinge deg til å svare på noen spørsmål.

Men prøv å gå litt i deg selv også, du har så mange ekstreme meninger, at det er vanskelig å ikke pushe liiiiiit tilbake, selv om vi ser at du misliker det, hva annet valg har vi? :P 

Skjønner at det er plagsomt og alt det der, og det er ditt liv dine valg, men om du ikke prøver å forsvare dine posisjoner offentlig, i det minste tenk litt over dem privat. Har disse plagsomme forumtrollene noen poenger, kan jeg ha en blindsone, kan jeg virkelig forsvare min egen ideologi om jeg blir pushet litt.

Jeg tror du vil oppdage, at forum"trollene" har litt rett, noen ganger. Men, lykke til 😶

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I mars 2023 ble verdensmesterskapet i boksing avholdt uten Imane Khelif, som ble diskvalifisert fordi hun ble vurdert som biologisk mann. Hun fikk likevel lov til å delta i OL.

Italieneren trakk seg i tårer etter å ha fått et kraftig slag i ansiktet. Kampen varte i 46 sekunder.

Den tidligere olympiske svømmeren Nancy Hogshead reagerte kraftig på avgjørelsen.

- La oss minne oss selv på at menn, uansett hvordan de identifiserer seg, gir en kraft som er 162 prosent sterkere enn kvinner. Kjønnsideologi vil få kvinner drept, raser Hogshead på X.

Men de er jo ikke engang trans? Dette handler da (så vidt jeg har fått med meg i farten her) om kromosomer. 

XbellaX skrev (34 minutter siden):

Men de er jo ikke engang trans? Dette handler da (så vidt jeg har fått med meg i farten her) om kromosomer. 

Hun var vel ikke klar over at hun hadde mannlige kromosomer før hun ble testet

Hun er i alle fall ikke skyldig i noe. Det minner om Caster Semenya.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Caster_Semenya

Caster har naturlig mannlig testosteronnivå, men kvinnelige kjønnsorganer.

Noen andre får finne ut av det der.

Endret av Grendel
Grendel skrev (1 minutt siden):

Hun var vel ikke klar over at hun hadde mannlige kromosomer før hun ble testet

Hun er i alle fall ikke skyldig i noe. Det minner om Caster Semenya.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Caster_Semenya

Caster har naturlig mannlig testosteronnivå, men kvinnelige kjønnsorganer.

Noen andre får finne ut av det der.

Presis. Har ingenting med trans å gjøre. 

Annonse

AnonymBruker

Hadde hun bare vært trans så kunne jeg skjønt det. Hun har deltatt i tidligere OL, og tapt der. Syntes det er litt morsomt at når det gjelder hun er plutselig ordet til en russisk person verdt veldig mye. For det ble aldri publisert noe bevis, det ble bare sagt muntlig. 

Hun har i tillegg pass fra Algeria, hvor det å være trans blir straffet med fengsel, så de hadde aldri i verden latt hun delta i OL og representere hun om hun var trans. Det ville vært en skam for landet.

Anonymkode: 43fdb...3fb

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde hun bare vært trans så kunne jeg skjønt det. Hun har deltatt i tidligere OL, og tapt der. Syntes det er litt morsomt at når det gjelder hun er plutselig ordet til en russisk person verdt veldig mye. For det ble aldri publisert noe bevis, det ble bare sagt muntlig. 

Hun har i tillegg pass fra Algeria, hvor det å være trans blir straffet med fengsel, så de hadde aldri i verden latt hun delta i OL og representere hun om hun var trans. Det ville vært en skam for landet.

Hvis ikke hun er trans er det mange som har misforstått, folk skriver jo om det på FB. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (20 timer siden):

Hvis ikke hun er trans er det mange som har misforstått, folk skriver jo om det på FB. 

Hun er altså ikke det. Hun er født kvinne, med kvinnelige kjønnsorgan, men har forhøyet testosteron. Og den uttalelsen tar jeg med en liten klype salt for det kommer fra ett russisk bokserorganisasjon som ikke har tilknytninger fil IOC ettersom de har blitt tatt for å være korrupte.

AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 18.29):

Det bør være egne klasser for transkvinner og - menn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...