Gå til innhold

Amiga!!!


Spenning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :-)

Siden jeg så film i natt har jeg sovet en del i dag, det regnet i morrest og nå er det sol, savner stranda jeg også men været er litt for ustabilt til at jeg orker å dra enda!

I morgen skal jeg liksom prøve å komme igang med syklingen igjen *gruer meg* uff så tungt det er å begynne igjen etter et langt opphold, skulle aldri ha sluttet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

Siden jeg så film i natt har jeg sovet en del i dag, det regnet i morrest og nå er det sol, savner stranda jeg også men været er litt for ustabilt til at jeg orker å dra enda!

I morgen skal jeg liksom prøve å komme igang med syklingen igjen *gruer meg* uff så tungt det er å begynne igjen etter et langt opphold, skulle aldri ha sluttet! :-)

Skulle gjerne hatt mere søvn her:-( Lang dag på jobb idag, tok lang tid før jeg fikk sove, *hehe* Endelig går maskinen bra igjen, fikk anmeldt å tatt han som prøvde å hakke maskinen min i helga:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt mere søvn her:-( Lang dag på jobb idag, tok lang tid før jeg fikk sove, *hehe* Endelig går maskinen bra igjen, fikk anmeldt å tatt han som prøvde å hakke maskinen min i helga:-)

Hæææ????? Er det sant? Har ikke du brannmur? Fortell! *nysgjerrig* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ????? Er det sant? Har ikke du brannmur? Fortell! *nysgjerrig* :-)

Har Norton brannmur, skrev ut loggen fra forsøkene å sendte nettlevrandøren i går kveld. To forsøk, et med 8 attack og et med 2. Ved hjelp av IP numret hans og klokkeslett gikk han i baret:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Norton brannmur, skrev ut loggen fra forsøkene å sendte nettlevrandøren i går kveld. To forsøk, et med 8 attack og et med 2. Ved hjelp av IP numret hans og klokkeslett gikk han i baret:-)

Jammen fikk du problemer med PCn pga. det? Her er det noen som prøver seg stadig vekk, men jeg har ikke kikka i loggen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen fikk du problemer med PCn pga. det? Her er det noen som prøver seg stadig vekk, men jeg har ikke kikka i loggen! :-)

Han la inn små program som skulle sende info til ham, dette forstyrret brannveggen såpass at maskinen ble ustabil, særlig på Netscape:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han la inn små program som skulle sende info til ham, dette forstyrret brannveggen såpass at maskinen ble ustabil, særlig på Netscape:-(

Men hvordan oppdaget du det? Eller hadde du sønnen din til hjelp? Du har en liten mail på forumianer, skulle ha oppdatert litt, men det kommer etterhvert! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan oppdaget du det? Eller hadde du sønnen din til hjelp? Du har en liten mail på forumianer, skulle ha oppdatert litt, men det kommer etterhvert! *S*

Maskinene varsler med beskjed på skjærmen, en arm kommer ut fra siden å varsler og et utropstegn på kloden som markerer brannveggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan oppdaget du det? Eller hadde du sønnen din til hjelp? Du har en liten mail på forumianer, skulle ha oppdatert litt, men det kommer etterhvert! *S*

Hadde litt hjelp også:-)) Forumianer er besvart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinene varsler med beskjed på skjærmen, en arm kommer ut fra siden å varsler og et utropstegn på kloden som markerer brannveggen.

Den armen ser ikke jeg noe til, bare uttropstegnet på kloden! *vil også ha arm* Hvis du er rask nå rekker du å ringe! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den armen ser ikke jeg noe til, bare uttropstegnet på kloden! *vil også ha arm* Hvis du er rask nå rekker du å ringe! *S*

Jeg var rask nok;.-))) Det blir jobb i morgen kveld også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rask nok;.-))) Det blir jobb i morgen kveld også:-)

Greitt, jeg skal si i fra hvis det går! *S*

Sitter å leser bivirkninger av antidepresivaene :-(

En av de: Økt appetitt og vektøkning, døsighet/tretthet , ødemer med vektøkning.

Den andre typen: nedsatt libido, rare drømmer og mye annet.

Håper jeg snart kan slutte med de! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greitt, jeg skal si i fra hvis det går! *S*

Sitter å leser bivirkninger av antidepresivaene :-(

En av de: Økt appetitt og vektøkning, døsighet/tretthet , ødemer med vektøkning.

Den andre typen: nedsatt libido, rare drømmer og mye annet.

Håper jeg snart kan slutte med de! *sukk*

Rare drømmer er ikke å forakte:-))) men den andre effekten kan være litt lei:-(

Du trenger nok en trener til å motivere:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare drømmer er ikke å forakte:-))) men den andre effekten kan være litt lei:-(

Du trenger nok en trener til å motivere:-))

Ja det var den sykkelen da...... jeg er visst blit smittet av den der mañana mañana effekten! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...