Gå til innhold

Hvordan har det vært å gå sommeren uten behandling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (28 minutter siden):

Før hadde vi kontakt en gang i uken, enten at han kom eller ringte. Nå går det ukevis mellom hver gang. 

Kan du spørre han om hyppigere avtaler?

Anonymkode: c07c4...e68

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Det har gått veldig veldig for bra lenge helt til et par dager siden, da sa det litt pang men siden jeg er på andre siden av kloden så er det veldig dyrt å snakke med vernepleier. Det er veldig veldig tøft. Jeg ser fram til når jeg har kommet hjem og får ting i orden igjen.

Er det også praktiske ting du ser frem til å ordne?

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det også praktiske ting du ser frem til å ordne?

Ja det og, men mest emosjonelle ting og relasjonelle ting. Trenger å snakke med vernepleieren min veldig.

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med å snakke med mentalhelse på nett? 

Jeg gjorde det når det var sikkelig krise her om dagen, det hjalp faktisk. Så takk for tips. Men nå er jeg ikke i krisen og må faktisk bearbeide og samle meg sammen etter krisen

Annonse

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Jeg gjorde det når det var sikkelig krise her om dagen, det hjalp faktisk. Så takk for tips. Men nå er jeg ikke i krisen og må faktisk bearbeide og samle meg sammen etter krisen

Leit å høre at du har det så vanskelig. Det gjør så vondt. Jeg er deprimert og har noen utfordringer innad i familien som gjør at angsten "banker meg opp" ofte. Det er heftig å stå i.

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Leit å høre at du har det så vanskelig. Det gjør så vondt. Jeg er deprimert og har noen utfordringer innad i familien som gjør at angsten "banker meg opp" ofte. Det er heftig å stå i.

Uff depresjon er noe dritt, det unner jeg ingen! Og det med familien så føler jeg med deg. Min krise var utløst av et familiemedlem. Det er nok veldig heftig å stå i. Klem❤️❤️

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (6 minutter siden):

Uff depresjon er noe dritt, det unner jeg ingen! Og det med familien så føler jeg med deg. Min krise var utløst av et familiemedlem. Det er nok veldig heftig å stå i. Klem❤️❤️

Takk for klemmen. Den trengte jeg❤️

Everybody
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg er deprimert. Det kan vel behandles med snakking? Jeg er ikke stabil på medisiner. BP her også.

Ordentlig depresjon er en hjernesykdom og må behandles med medisiner.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har du blitt noe bedre av depresjonen din etter 2år med samtaler da? 

Anonymkode: 8eaf8...f60

Ja, mye bedre. Men det er vel medisinene som har gjort mest tenker jet.

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Går ikke i behandling nå. Skal prøve å ringe henne neste uke. Hun får meg på plass. 

Er det hun behandleren du hadde i 5, 5 år? Er du deprimert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...