Gå til innhold

Andre som føler seg verdiløse når de ikke kan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skammer meg enormt over det. Hi

Anonymkode: d5bd8...eb9

Det er vondt, men du trenger ikke gjøre det. Du arbeider et du klarer og så gir du f i all skam. Er som å torturere seg selv å gå rundt med all skammen. Ikke gjør deg selv så vondt.

Anonymkode: c164a...1d7

AnonymBruker

Jeg synes det var tøft å få beskjed om at både fastlege, behandler og NAV veileder mente jeg ikke hadde noe annet valg enn å bli 100% ufør. Men jeg følte meg ikke verdiløs, det føler jeg blir ett litt vel hardt ord å bruke. Jeg er SÅ mye mer i livet enn yrket mitt.

Anonymkode: 3e77c...17d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det var tøft å få beskjed om at både fastlege, behandler og NAV veileder mente jeg ikke hadde noe annet valg enn å bli 100% ufør. Men jeg følte meg ikke verdiløs, det føler jeg blir ett litt vel hardt ord å bruke. Jeg er SÅ mye mer i livet enn yrket mitt.

Jeg er deprimert så det gjør skammen vondere enn til vanlig.

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Du kan jo ikke føle deg verdiløs når du får gode eller/ og konstruktive tilbakemeldinger på jobben du gjør, uansett prosent du jobber?

Jeg får gode tilbakemeldinger, men jeg skammer meg over at jeg lever og ikke er død. Føler ikke jeg fortjener å leve.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg får gode tilbakemeldinger, men jeg skammer meg over at jeg lever og ikke er død. Føler ikke jeg fortjener å leve.

Leit å høre. Har du noen du kan snakke med om disse tankene for det er vondt å gå rundt å bære på alene.

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Leit å høre. Har du noen du kan snakke med om disse tankene for det er vondt å gå rundt å bære på alene.

Det er vel liten vits i å snakke med noen når hn ikke tar mot tilbakemeldinger?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har behandler jeg kan prate med. Men sliter med å åpne meg.

Skjønner. Du må nesten velge om du skal stole på andre. Det kan ta tid, det vet jeg alt om 🙂 men du må ta et valg.

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Ja, men du snakker jobb, og du får gode tilbakemeldinger? Tror du ikke på dem, og hvorfor ikke i så fall?

Jeg setter stor pris på tilbakemeldingene. Det er bare så vanskelig å kjenne på verdi synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...