Gå til innhold

Blir du mer påvirket av musikk når du er hypoman/manisk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir du mer påvirket av musikk når du er hypoman/manisk? 😊💃🕺🎶

Anonymkode: fabc4...015

Ikke hele tiden, ikke all musikk, men kan få noen euforiske opplevelser utløst av bl.a. musikk, ren deilig nytelse.

Edit: aldri vært manisk. 

Endret av Sokk
AnonymBruker
Sokk skrev (Akkurat nå):

Ikke hele tiden, ikke all musikk, men kan få noen euforiske opplevelser utløst av bl.a. musikk, ren deilig nytelse. 

Kan du poste eksempel på musikk du føler eufori av?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du poste eksempel på musikk du føler eufori av?

Kanskje musikk som minner meg om og tar meg mentalt tilbake til en konkret sommerflørt med alt det innebærer, eller live musikk som jeg bare «er i». Ikke en bestemt sang som alltid trigger det. Eller bare musikk som kommer på toppen av en allerede deilig følelse, f.eks sol og havbris, så er liksom musikken det som tipper det over i ren nytelse. Dette skjer ikke spesielt ofte, men jeg må liksom være litt over baseline i humør for at det skal skje. Da ligger gjerne nytelsen rett under overflaten og bare venter på at jeg skal gi den en unnskyldning for å komme frem. Musikk kan bidra.

Kan få litt samme følelse (uavhengig av stemning/humør) av enkelte sanger som bare «treffer» riktig under et lengre løp, hvor jeg får runners high og blir rørt av min egen storhet 😂 (det er ikke uvanlig, det er ikke bare meg som kan få en sånn reaksjon hehe).

Har du noen spesielle sanger eller sjangere? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...