Gå til innhold

Rarhet/angst og smerter.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Føler jeg blir enda rarere av smerter og blir redd for hva det er, er det normalt? Som om jeg ikke er rar nok fra før. 

For deg så er det normalt. Du blir rar og satt ut av smerter (naturlig nok), rarheten er fremtredende hos deg. Hvor har du vondt, har noe hendt deg?

stjernestøv
XbellaX skrev (3 minutter siden):

For deg så er det normalt. Du blir rar og satt ut av smerter (naturlig nok), rarheten er fremtredende hos deg. Hvor har du vondt, har noe hendt deg?

Ok. Ja det forbaskede rarheten. Har vondt i hofta, høye rygg og høyre del av magen. Skal ta ct og koloskopi, celleprøven var normal. Tok en paralgin men det hjelper jo ikke, voltaren når jeg legger meg hjelper litt. 

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ok. Ja det forbaskede rarheten. Har vondt i hofta, høye rygg og høyre del av magen. Skal ta ct og koloskopi, celleprøven var normal. Tok en paralgin men det hjelper jo ikke, voltaren når jeg legger meg hjelper litt. 

Uff så pyton, jeg håper de finner ut av det raskt. 

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...