AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 Og at legen som har skrevet den ikke hadde skrevet den om han mente det ikke var godt nok grunnlag for å skrive den? Ps. Kan en lege få trøbbel for å skrive ut en legeerklæring uten godt nok grunnlag? Anonymkode: 8c6f4...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 Du må jo nesten stole på legen din? Ja, legen kan få trøbbel hvis han/hun skriver ut legeerklæring på dårlig grunnlag. Så det er i legens interesse at det gjøres ordentlig. Anonymkode: cc297...d68 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du må jo nesten stole på legen din? Ja, legen kan få trøbbel hvis han/hun skriver ut legeerklæring på dårlig grunnlag. Så det er i legens interesse at det gjøres ordentlig. Anonymkode: cc297...d68 Jeg har litt vanskelig for å stole på legen fordi han ikke kjenner meg og fordi det er så mange rundt meg som liksom motstrider legeerklæringen. Anonymkode: 8c6f4...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har litt vanskelig for å stole på legen fordi han ikke kjenner meg og fordi det er så mange rundt meg som liksom motstrider legeerklæringen. Anonymkode: 8c6f4...899 Hvem er det som motstrider den og hvorfor mener de at legeerklæringen ikke er gyldig? Anonymkode: cc297...d68 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har litt vanskelig for å stole på legen fordi han ikke kjenner meg og fordi det er så mange rundt meg som liksom motstrider legeerklæringen. Anonymkode: 8c6f4...899 Gjør det enkelt for deg selv: la fagpersoner ta seg av fagspørsmål, - så kan familie og bekjente mene ting om alt det andre. 3 Siter
nachnoo Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 Problemet ligger hos deg som lar enhver idiots mening om din helse bety noe selv om de ikke har peiling. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 nachnoo skrev (17 minutter siden): Problemet ligger hos deg som lar enhver idiots mening om din helse bety noe selv om de ikke har peiling. Takk for tilbakemelding. Anonymkode: 8c6f4...899 0 Siter
aa-k-j Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 En legeerklæring er basert på faglige vurderinger mens andres meninger er personlige meninger. En lege og et familiemedlem/venn kan derfor har 2 ulike oppfatninger av det samme. 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og at legen som har skrevet den ikke hadde skrevet den om han mente det ikke var godt nok grunnlag for å skrive den? Ps. Kan en lege få trøbbel for å skrive ut en legeerklæring uten godt nok grunnlag? Anonymkode: 8c6f4...899 Leger - som alle andre yrkesgrupper - varierer mht. hvor god vurderingsevne de har, hvor nøye de er, i hvilken grad de skriver ut attester uten godt nok grunnlag osv. Det er allikevel grunn til å tro at legen ikke skriver ut attester som han selv ikke mener det var grunnlag for. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6. august 2024 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har litt vanskelig for å stole på legen fordi han ikke kjenner meg og fordi det er så mange rundt meg som liksom motstrider legeerklæringen. Da svarer du dem at hvis de er uenige i legeerklæringen kan de klage til Statforvalteren, så skal du forholde deg til Statsforvalterens avgjørelse når den kommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.