Gå til innhold

Behandler sier stadig: "Det er jo bra du ikke x og y da!" Men nå gjør jeg det...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har gått til psykolog i 3 måneders tid nå og har dermed fått diagnose overspisingslidelse som jeg jobber sammen med henne om å forsøke å få ett normalt forhold til kosthold og mat og alt relatert til det. Hun har flere ganger sagt til meg: "Det er jo bra du ikke kaster opp, overtrener eller spiser for lite da". Helt i starten spurte hun meg om jeg brukte å gjøre disse tingene og da svarte jeg vel at jeg bare har kastet opp ufrivillig pga for mye mat og kvalme, at jeg trener normalt og at jeg brukte spise for lite i perioder før men ikke nå. Men jeg tror det ble litt sånn lost in translation for jeg forventet jo selv at det skulle komme tilbake noe det nå har gjort mens min behandler virket som hun trodde jeg var helt ferdig med dette. Og nå gruer jeg meg skikkelig for å måte være ærlig om dette med henne.... uff hva vil hun tro?

Anonymkode: 89d2f...9df

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun er sikkert vant til å jobbe med mennesker med spiseforstyrrelser og vet at sykdommen ofte endrer seg underveis. Så hun blir helt sikkert ikke overrasket, og du må jo være ærlig for å få best mulig hjelp! Bestem deg for å si det neste gang, du vil føle deg så lettet etterpå! 

Anonymkode: 768e2...def

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...