Gå til innhold

Dere som er bipolare og jobber redusert/er uføre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spørre spesifikt hva som gjør at du ikke kan jobbe mer? 

Anonymkode: 28db7...b99

Svarte akkurat på det i en annen tråd så kopierer bare: 

Det er vel i utgangspunktet en litt lang forklaring, men hvis jeg skal forklare helt kort så går det på at jeg har for mye fravær og ikke jobber raskt nok til at noen hadde ønsket å ansette meg i ordinær jobb.

Anonymkode: 84195...d8d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svarte akkurat på det i en annen tråd så kopierer bare: 

Det er vel i utgangspunktet en litt lang forklaring, men hvis jeg skal forklare helt kort så går det på at jeg har for mye fravær og ikke jobber raskt nok til at noen hadde ønsket å ansette meg i ordinær jobb.

Det der har vel ikke akkurat noen med bipolar å gjøre da

Anonymkode: 4dc8e...e75

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det å ikke jobbe raskt nok er ikke bipolart. 

Anonymkode: 4dc8e...e75

Det var det helsepersonell mente, men orker ikke helt gi hele forklaringen her så vi får bare være uenige.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var det helsepersonell mente, men orker ikke helt gi hele forklaringen her så vi får bare være uenige.

Om man har bipolar depresjon ser jeg for meg at man kan jobbe med redusert tempo.

Anonymkode: 28db7...b99

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...