Gå til innhold

Til Smultbollene


Gjest Fenrisulven

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven

Ser at Bollefeita1, eller var det 2 glimmrer med sitt fravær i dag så jeg får åpne ballet med mine -900 gram.

Altså kun 0,9 ned siden forrige tirsdag, men siden kursleder mener det er bra så er det vel det da.

Hadde selvfølgelig håpet på noe mer, men neste tirsdag skal det være minst 1 kg (håper jeg)

Mager hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fenrisulven!

900 gram er supert. Her er det pluss et eller annet, så det er ikke like supert. Men det er fremdeles litt tid igjen til bikinien skal på.

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

hei på dere folkens....

beklager at jeg har vært fraværende i det siste...forrige tirsdag var jeg i begravelse til en liten gutt og orket ikke tenke på vekt og slikt den dagen....denne uken har det gått i hjemmesider og husbygging så dagene har gått helt i surr....

siden jeg gikk opp i påsken har jeg ikke kontroll med hvor mye siste uken....

MEN...fra vi begynnte her så har jeg tatt av 6,7kg og det synes jeg er dødsbra (har jo aldri slanket meg før så jeg har ingen erfaring)

lykke til og snakkes neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulp! Nå er jeg sent ute igjen, men jeg veide meg faktisk i går, kun èn dag for sent. Denne uka viste vekta - 0,5 kg. Ikke mye å hoppe i taket for, men dog - påskeflesket er snart en saga blott, i det minste. Jeg har vært på min tredje fjelltur på like mange søndager, pluss en skikkelig lang spasertur midt i uka, så hvis jeg kunne begrenset lørdags-fråtsingen min mer, hadde nok resultatet vært enda bedre.

Vi får se hvordan det går til neste tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...