Gå til innhold

Wulfi


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Best å bruke meldinger. Skal muligens til tannlegen i morgen igjen, ihvertfall til tekniker'n, vet mer i morgen tidlig.

Var helt ødelagt i går etter helgas fysiske utskeielser, klarte ikke trappa engang.

Du, det der slåssespillet, hvilken tast trykker man når man skal slå, sparke etc???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal krysse fingrene for deg i morgen jeg :-)

Du taster ikke på Fight Club , du klikker med musa di :-) Klikk inn dine slag ,og så får du beskjed om å klikke inn ditt forsvar ,og det samme får motspilleren beskjed om. Og så blir det "satt sammen" skjønner du ,og da kan du se slosskampen :-) Enkelt !!! Hvis du ikke får det til så kan jeg vise deg en dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Skal krysse fingrene for deg i morgen jeg :-)

Du taster ikke på Fight Club , du klikker med musa di :-) Klikk inn dine slag ,og så får du beskjed om å klikke inn ditt forsvar ,og det samme får motspilleren beskjed om. Og så blir det "satt sammen" skjønner du ,og da kan du se slosskampen :-) Enkelt !!! Hvis du ikke får det til så kan jeg vise deg en dag :-)

Ok. Jeg tok playstation taktikken jeg; mest mulig av hele hånda på flest mulig taster. På én gang.

Huska at jeg klikka på noe på forhånd, men det ble litt tilfeldig. Jeg er forresten en ørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg tok playstation taktikken jeg; mest mulig av hele hånda på flest mulig taster. På én gang.

Huska at jeg klikka på noe på forhånd, men det ble litt tilfeldig. Jeg er forresten en ørn.

Ørn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørnebryst. Kongeørnbryst.

Bryst ? Har du det da ? VET du egentlig hva BRYST er for no` ??? *ler*

(Så ørnen igjen i dag foressten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Bryst ? Har du det da ? VET du egentlig hva BRYST er for no` ??? *ler*

(Så ørnen igjen i dag foressten)

Hvilken type ørn er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type ørn er det?

Det veit da ikke jeg !!! Vi rei oppi fjellet i dag da vi så den....DIGER !!!!!!!!!!!!!! Nesten like stor som Shannon (hadde jeg følelsen av!) Gjett om vi snudde og red ned til "sivilasjonen" igjen....*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det veit da ikke jeg !!! Vi rei oppi fjellet i dag da vi så den....DIGER !!!!!!!!!!!!!! Nesten like stor som Shannon (hadde jeg følelsen av!) Gjett om vi snudde og red ned til "sivilasjonen" igjen....*grøss*

*LOL*

Ta kamera med neste gang og ta et bilde av den.

Skynd deg å bruke opp resten av filmen, jeg vil se mesterhoppet mitt!

*utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Ta kamera med neste gang og ta et bilde av den.

Skynd deg å bruke opp resten av filmen, jeg vil se mesterhoppet mitt!

*utålmodig*

Tålmodighet er en dyd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helsike med dyden!

*fingertromme*

Øhm... Hva mener du med , "ta med fotoapparatet NESTE gang" ? Som om jeg rir frivillig opp der igjen for å bli ørnemat !?!?!?!?! tenk om det er en HUN-ørn som har rede der oppi ? Da kommer hun vel og tar både meg og Shannon.....*GHULP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Øhm... Hva mener du med , "ta med fotoapparatet NESTE gang" ? Som om jeg rir frivillig opp der igjen for å bli ørnemat !?!?!?!?! tenk om det er en HUN-ørn som har rede der oppi ? Da kommer hun vel og tar både meg og Shannon.....*GHULP*

Hvorfor skulle hun ha lyst til å ha deg og Shannon i reiret sitt???

Snakk om gjøkunger..he he...

Snakka nettopp med tannlegen, skal dit i morgen. Bare tekniker'n i dag. Også har høvdingen tatt bilen!!! *GRRRR*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle hun ha lyst til å ha deg og Shannon i reiret sitt???

Snakk om gjøkunger..he he...

Snakka nettopp med tannlegen, skal dit i morgen. Bare tekniker'n i dag. Også har høvdingen tatt bilen!!! *GRRRR*

Asså ,det var nettopp DET da : Hun vil sikkert IKKE ha oss i nærheten av redet sitt ,og dermed så vil hun sikkert sirkle over oss med de skumle øynene ,og det krummede nebbet sitt ,før hun klapper vingene sammen og STUUUUPER ned mot oss og....*HYYYYYYYYYL*.........

Høner og ørner ER faaaaarlig dyr ! *grøss*

Nei , i da skal vi KUN ri nede i dalen vår ja , det verste som kan skje DER er at en eller annen bonde spruter møkk på oss ,og DET er barnemat i forhold til Ørne-mamsen i fjellet !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Asså ,det var nettopp DET da : Hun vil sikkert IKKE ha oss i nærheten av redet sitt ,og dermed så vil hun sikkert sirkle over oss med de skumle øynene ,og det krummede nebbet sitt ,før hun klapper vingene sammen og STUUUUPER ned mot oss og....*HYYYYYYYYYL*.........

Høner og ørner ER faaaaarlig dyr ! *grøss*

Nei , i da skal vi KUN ri nede i dalen vår ja , det verste som kan skje DER er at en eller annen bonde spruter møkk på oss ,og DET er barnemat i forhold til Ørne-mamsen i fjellet !!!!

*LOL*

Pingle! ;-)

Forresten, hun hadde tatt seg meeeget godt ut på veggen mellom Hjalmar og Gorm. Ørnen Øyfrid.

*drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Pingle! ;-)

Forresten, hun hadde tatt seg meeeget godt ut på veggen mellom Hjalmar og Gorm. Ørnen Øyfrid.

*drømmer*

Ehm.... veeeel...... Tror det holder med Gorm og Hjalmar jeg. Dere har jo breiflabben Brutus også......*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ehm.... veeeel...... Tror det holder med Gorm og Hjalmar jeg. Dere har jo breiflabben Brutus også......*ler*

Og steinbiten Steinar.

Men en ørn da gitt! Skulle fått en fin caps på seg, he he. Kanskje til og med Kelme-lua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...