Gå til innhold

Nå er det norske kongehuset akkurat som en såpeopera.


Kashmir

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nei. Men kan du da vennligst ikke kommentere på ting du ikke skjønner noe av, som fks negativt "sladder" og sammenhengen her? 

For du mener noe om det du egentlig ikke mener noe om, og så blir det bare forvirrende.

Det er da ingen som tar dette alvorlig.  Du er ikke nødt til å svarer på alt jeg skriver.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savannah skrev (Akkurat nå):

Det er da ingen som tar dette alvorlig.  Du er ikke nødt til å svarer på alt jeg skriver.  

Det er du som kommenterer det jeg skriver!  Tar HVA alvorlig? Herregud for et surr 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nei?  Dette står det en del om på NRK, og i de fleste aviser, også Aftenposten fra september 2015.

Leser du ikke aviser heller? 

Jo, men jeg memorerer ikke det som står for å huske det om  flere år.  Du må ha en spesiell interesse for kongefamilien og sladder rundt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det er du som kommenterer det jeg skriver!  Tar HVA alvorlig? Herregud for et surr 😆

Ja, og så kommenterer du igjen😝.  Det er ingen seriøs diskusjon her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (Akkurat nå):

Jo, men jeg memorerer ikke det som står for å huske det om  flere år.  Du må ha en spesiell interesse for kongefamilien og sladder rundt dem.

Det var da veldig så ovenfra og ned du skal spille da! "Jeg bryr meg ikke om kongelig sladder" "Abonnerer du på Se og Hør?" "Du må ha en spesiell interesse (...)" 

Jeg håper dette er humor fra din side... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Det var da veldig så ovenfra og ned du skal spille da! "Jeg bryr meg ikke om kongelig sladder" "Abonnerer du på Se og Hør?" "Du må ha en spesiell interesse (...)" 

Jeg håper dette er humor fra din side... 

Jeg har nesten ikke skrevet et alvorlig ord i denne tråden, men nå er jeg lei av dette.  Det er ingen hemmelighet at jeg synes kongedømme er utdatert og passer ikke i dagens samfunn.  Jeg ser også at stor del av den norske befolkningen støtter monarkiet.  Det er over 70% nå selvom det har gått ned.

Jeg ønsker en seriøs debatt uten noe med yachter, ånder og faraoer.  Dermed slutter jeg å svare i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MM har hatt en samtale med fornærmede i saken. 

Etter klikket så dro Marius hjem til Skaugum. I to telefonsamtaler etterpå har han truet det som er eller var kjæresten. Eller...den han "hadde en relasjon" til. 

Så ringte politiet og gjorde en avtale med ham om at han skulle møte de ved nærmeste skole så han kunne bli pågrepet der. Det var snilt, så slapp MM å få en uniformert bil opp i gården.  Det er ingen som setter spesielt stor pris på det, så da syns jeg politiet skal yte den slags service til alle som skal bli pågrepet. Avtal hvor og når.

Og nå viser det seg at MM har hatt en dialog med fornærmede. Var det spesielt gjennomtenkt akkurat nå?  

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (Akkurat nå):

Jeg har nesten ikke skrevet et alvorlig ord i denne tråden, men nå er jeg lei av dette.  Det er ingen hemmelighet at jeg synes kongedømme er utdatert og passer ikke i dagens samfunn.  Jeg ser også at stor del av den norske befolkningen støtter monarkiet.  Det er over 70% nå selvom det har gått ned.

Jeg ønsker en seriøs debatt uten noe med yachter, ånder og faraoer.  Dermed slutter jeg å svare i denne tråden.

Det var på tide! Du kastet bort litt av energien min 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (2 timer siden):

Jo, men jeg memorerer ikke det som står for å huske det om  flere år.  Du må ha en spesiell interesse for kongefamilien og sladder rundt dem.

Hvorfor kommenterer du i tråden når du ikke har interesse for kongehuset og ikke aner hva som skjer rundt kongefamilien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (2 timer siden):

Jeg har nesten ikke skrevet et alvorlig ord i denne tråden, men nå er jeg lei av dette.  Det er ingen hemmelighet at jeg synes kongedømme er utdatert og passer ikke i dagens samfunn.  Jeg ser også at stor del av den norske befolkningen støtter monarkiet.  Det er over 70% nå selvom det har gått ned.

Jeg ønsker en seriøs debatt uten noe med yachter, ånder og faraoer.  Dermed slutter jeg å svare i denne tråden.

Når du mener du bare tullesvarer i tråden… er ikke det trolling? Å lure andre til å tro at du svarer ordentlig, så bare gjør du narr egentlig? Veldig bra må jeg si.  Og så si med snurpemunn at «jeg slutter å svare»,  ædda bædda liksom

 

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sensasjonelt idiotisk

Dagbladet forteller hvor skapet står.

Anonymkode: 22e0e...12e

Ja, det der var mildt sagt tankeløst. Det er merkelig at hun ikke visste dette. Alle skjønner at hun mente godt, men er det mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (13 minutter siden):

MM hadde sikkert fått kritikk om hun ikke tok kontakt også. 

Nei, det er jo forståelig at man ikke kan det i hennes posisjon. Påvirkning er veldig uheldig selv om det ikke var intensjonen hennes. Det er bare rart at hun ikke visste det. Ingen tror at hun ønsket å påvirke eller at intensjonen var annet enn god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Nei, det er jo forståelig at man ikke kan det i hennes posisjon. Påvirkning er veldig uheldig selv om det ikke var intensjonen hennes. Det er bare rart at hun ikke visste det. Ingen tror at hun ønsket å påvirke eller at intensjonen var annet enn god.

Jeg antar hun har rådført seg med sine rådgivere. Det burde hun selvfølgelig ha gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (13 minutter siden):

Jeg antar hun har rådført seg med sine rådgivere. Det burde hun selvfølgelig ha gjort. 

Hun burde ja, men har hun det så tror jeg de skal se seg om etter en ny jobb...

Men nå skrev vel Carina Scheele Carlsen ( ML sin manager )at det var en glipp at de brukte prinsessetittelen på Ginflaskene også. Før den igjen står på etikken noen uker etter. Hun bruker å være flink hun da, så det var vel en glipp av henne å komme med uttalelsen. 

Glipp på glipp i kongefamilien for tiden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (14 timer siden):

MM hadde sikkert fått kritikk om hun ikke tok kontakt også. 

Det handler ikke om hva hun blir kritisert for, det handler om at hun ikke forstår at hun er en offentlig person pluss at hun ikke skjønner at hun ikke skal blande seg inn i en politisak. 
Jeg tror nok at hun mente det godt, men det er lov å tenke når man er i en sånn posisjon som hun er i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (14 timer siden):

Hun burde ja, men har hun det så tror jeg de skal se seg om etter en ny jobb...

Men nå skrev vel Carina Scheele Carlsen ( ML sin manager )at det var en glipp at de brukte prinsessetittelen på Ginflaskene også. Før den igjen står på etikken noen uker etter. Hun bruker å være flink hun da, så det var vel en glipp av henne å komme med uttalelsen. 

Glipp på glipp i kongefamilien for tiden... 

ja, ikke sant, tror rådgiverne må være på ferie, og har vært det en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Osten skrev (3 timer siden):

Det handler ikke om hva hun blir kritisert for, det handler om at hun ikke forstår at hun er en offentlig person pluss at hun ikke skjønner at hun ikke skal blande seg inn i en politisak. 
Jeg tror nok at hun mente det godt, men det er lov å tenke når man er i en sånn posisjon som hun er i. 

Jeg forstår det veldig godt. Jeg synes likevel kritikken hun fikk ble litt voldsom, da jeg er ganske sikker på at hun ringte for å vise omsorg og støtte. Ikke for å påvirke saken på noen måte. 

Indirekte kan det jo likevel påvirke saken, men det var nok ikke intensjonen hennes. 

Jeg tror hun hadde fått kritikk uansett da . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (På 13.8.2024 den 17.39):

nå viser det seg at MM har hatt en dialog med fornærmede. Var det spesielt gjennomtenkt akkurat nå?  

 

Kashmir skrev (På 13.8.2024 den 23.18):

Nei, det er jo forståelig at man ikke kan det i hennes posisjon. Påvirkning er veldig uheldig selv om det ikke var intensjonen hennes. Det er bare rart at hun ikke visste det. Ingen tror at hun ønsket å påvirke eller at intensjonen var annet enn god.

Gjennomtenkt for hvem? For Mette Marit (som neppe kan bli straffet for noe som helst, uansett, noen gang), for Marius eller for fornærmede? Jeg tror ikke det har noen konsekvenser som helst, men i så fall er det jo i fornærmedes interesse tenker jeg. 

Anonymkode: a819f...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...