AnonymBruker Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august I det jeg våknet i dag fikk jeg svetteanfall, ikke svettet om nattet begynte i det jeg våknet. Ga seg etter noen minutter. Har hatt en dårlig dag og nå når jeg skriver dette så renner kaldsvetten, t-skjorten og treningsbuksen er gjennomvåte. Er dette unormalt symptom på angst? Anonymkode: 6508e...8c3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august Nei, men det er et symptom på omgangssyke. Anonymkode: 40d28...87d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men det er et symptom på omgangssyke. Anonymkode: 40d28...87d Ja, mente jeg. Anonymkode: 40d28...87d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, mente jeg. Anonymkode: 40d28...87d Ga seg nå. Har ikke noe omgangssyke. Anonymkode: 6508e...8c3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august Fikk det igjen nå når jeg skulle legge meg. Hadde ikke merkbar angst, begynte bare å kaldsvette enormt i 10-15 min. Anonymkode: 6508e...8c3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august Kan du være i overgangsalderen? Da kan man få svettetokter. Anonymkode: b05ad...5fc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kan du være i overgangsalderen? Da kan man få svettetokter. Anonymkode: b05ad...5fc Er mann. Er nok nervene som ikke klarer mer. Ringte legevakten og de ba meg komme dit. Fikk samme svetteanfall når jeg våknet i dag. Anonymkode: 6508e...8c3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.