Gjest siggy Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 DAGEN I DAG... ........skal brukes til å se på ting med glede. Du kan prøve å glede deg over at du har mennesker rundt deg. Du kan mestre å være mye, mest av alt deg selv. Den tryggheten du finner et eller annet sted der ut, Kanskje den gleden andre kan gi, er næring for sjel og sinn, kan lagres i ditt innerste inn... Det er noen rundt deg, som er viktige for deg. Noen som kanskje er viktigst i livet, om du ser dem eller ei..... Prøv å gi dem av deg selv og du kanskje vil du få den tryggeste trygghet av å være til å leve er en glede, vi må bare finne og se den gleden selv tunge tanker jager vi nå bort, sammen for dagen i dag er den første av mange til å åpne øynene og vise oss at vi kan se på det som betyr noe, se litt på det som er viktigst... Det viktigste er å være til; hva med å gi deg selv sjansen til å se det..... Alt annet det legger seg til alt finner sin plass - det tar bare tid..... den tiden er livet og det skal vi leve.... må bare finne rette kommoden med mange nok skuffer, åpne dører og lås uten nøkkel... finner vi den, kan vi lufte nesten alt, Noe må kan hende legges bort og låses ned, noe må opp og frem... Noe finner vi sammen, noe hver for oss Dagen i dag er til for å nytes s å kommer morgendagen i morgen ingen vet hva den vil gi, men vi bør vite hva vi vil fylle dagen med... Glede over livet, glede over det som er til glede over alt vi har rundt oss, glede over at noen rekker ut hånden, strekker den ut til oss vi kan ta i mot hånden; den ene eller flere.... Jeg sender en klemmer til deg og håper dagen vil gi deg håp og mot til å forstå at veien går videre Den blir til, mens vi går..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48561-dagen-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Godt sagt, siggy... Jeg tar gjerne imot klem fra deg, som det klemmemenneske jeg er... ;o)) Håper dagen din blir fin!!! *Klem til deg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48561-dagen-i-dag/#findComment-186323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.