Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som spiller dette spillet på nettavisen? Det er sinnsykt morsomt og vanedannende.

fightclub.nettavisen.no

Skrevet

Jeg har vært innom, 2 ganger. OG TAPT!!!

Ikke noe morro i det hele tatt!!! :-)

Gjest retvizan
Skrevet

Jeg har vært innom, 2 ganger. OG TAPT!!!

Ikke noe morro i det hele tatt!!! :-)

Joda, det er moro. Taper jeg også, er ørn!

Skrevet

Joda, det er moro. Taper jeg også, er ørn!

Inspirert av eddie the eagle?? :-) Duh, jeg har utfordra deg!

Gjest retvizan
Skrevet

Inspirert av eddie the eagle?? :-) Duh, jeg har utfordra deg!

Fuglebryst ----> Ørnebryst -----> Ørn

Hvilken mailadresse? Fikk du mailen min i går forresten???

Skrevet

Fuglebryst ----> Ørnebryst -----> Ørn

Hvilken mailadresse? Fikk du mailen min i går forresten???

Håtten! Av prinsipp! Gud, jeg har ikke sjekka forum osv. mailen min på eeevigheter:-)

Ja, takk, jeg fikk den, kjempekoselig. Du er så klok og vis. Og jeg blir så glad når jeg leser det du skriver. Skal se om jeg ikke får svara på den. Du, i dag kommer pc`n hjem igjen!! *jodler*

Gjest retvizan
Skrevet

Håtten! Av prinsipp! Gud, jeg har ikke sjekka forum osv. mailen min på eeevigheter:-)

Ja, takk, jeg fikk den, kjempekoselig. Du er så klok og vis. Og jeg blir så glad når jeg leser det du skriver. Skal se om jeg ikke får svara på den. Du, i dag kommer pc`n hjem igjen!! *jodler*

Ingen utfordring i innboksen min! :-/

Åh, så godt det skal bli å få maskina hjem da, Eddi! Sambo er sikkert ekstra møkkete i kveld. ;-)

Skrevet

Ingen utfordring i innboksen min! :-/

Åh, så godt det skal bli å få maskina hjem da, Eddi! Sambo er sikkert ekstra møkkete i kveld. ;-)

??? Ingen? Pussig, mulig jeg har knøvla litt. Vel, jeg får krige litt senere i dag...Ja, vi er møkkete begge to faktisk:-)

Jeg skal lage et fargebad han ikke kan motstå!!!

Gjest retvizan
Skrevet

??? Ingen? Pussig, mulig jeg har knøvla litt. Vel, jeg får krige litt senere i dag...Ja, vi er møkkete begge to faktisk:-)

Jeg skal lage et fargebad han ikke kan motstå!!!

Høres bra ut. Plasser en sixpack på badekarskanten for sikkerhets skyld. Da blir han der ei stund. To sixpacks.

Jeg skal til fargeprøve i dag, hi hi.

Skrevet

Høres bra ut. Plasser en sixpack på badekarskanten for sikkerhets skyld. Da blir han der ei stund. To sixpacks.

Jeg skal til fargeprøve i dag, hi hi.

For å finne ut om du er høst, viner, vår eller sommer??? Gjør du slikt noe?????

Gjest retvizan
Skrevet

For å finne ut om du er høst, viner, vår eller sommer??? Gjør du slikt noe?????

*HYYYL*

Nei, jeg driver ikke med sånt. Det er..*host*..de nye..ehh..tenna mine.

Skrevet

*HYYYL*

Nei, jeg driver ikke med sånt. Det er..*host*..de nye..ehh..tenna mine.

Guud, du styrer mye! På stift eller? Du får det vel dekka av forsikringa? Vet av en som fikk alle tennene på stift, framfor gebiss, ca. 200.000.- DA har du penger!! og ikke tannlegeskrekk!

Sender over bøttevis, nei silovis av medfølelse!

Gjest retvizan
Skrevet

Guud, du styrer mye! På stift eller? Du får det vel dekka av forsikringa? Vet av en som fikk alle tennene på stift, framfor gebiss, ca. 200.000.- DA har du penger!! og ikke tannlegeskrekk!

Sender over bøttevis, nei silovis av medfølelse!

Flere stifter og én bro. *hulk* Helt ufattelig at han traff så hardt, kjente jo nesten ikke slaget engang. Joda, klart jeg får det dekka, enten sjukehuset eller trygdekontoret.

Logger snart av, skal være der 10.30.

*Suuuger til seg medfølelsen*

Skrevet

Flere stifter og én bro. *hulk* Helt ufattelig at han traff så hardt, kjente jo nesten ikke slaget engang. Joda, klart jeg får det dekka, enten sjukehuset eller trygdekontoret.

Logger snart av, skal være der 10.30.

*Suuuger til seg medfølelsen*

Spill, spill for faen!!! :-)

Hadde de rett nikotinfarge? :-)

Gjest retvizan
Skrevet

Spill, spill for faen!!! :-)

Hadde de rett nikotinfarge? :-)

Har spilt. Den var havna i junkmailen. Dum mail. Dumt spill.

Jeg skal være jævlig i kveld på msn.

Sånn.

Skrevet

Har spilt. Den var havna i junkmailen. Dum mail. Dumt spill.

Jeg skal være jævlig i kveld på msn.

Sånn.

FC er da gøy !?!?!?!?

Skrevet

FC er da gøy !?!?!?!?

nei for fanken det er et teit, teit spill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

nei for fanken det er et teit, teit spill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja flisa ! Selvsagt flisa! Når du sier det flisa!

*nikker helt enig så klart* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...