Gå til innhold

Solsikke!!!


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok du meg??? Sikker på at du ikke har trenet en masse da? Ja skjønner hva du mener....alt for dyrt... få deg adsl kan du skjønne*s*

God morgen klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du meg??? Sikker på at du ikke har trenet en masse da? Ja skjønner hva du mener....alt for dyrt... få deg adsl kan du skjønne*s*

God morgen klem fra

Begynnerflax var det vel, faen så god du er!! Jeg SKAL ta deg!!!!! Har du noen dirtye trix bør du snarest dele dem med meg!! Eller er det bare meg som er helt ulogisk og snill som et lam?

Begynner å bli rimelig stressa, skal til svolvær i morgen å hente mamma, håper på litt fyll! Før det har jeg 15 utfordringer!, rundvask av hus og bil, samt kurs og annet hverdagslige ting å gjøre.

Si du tror jeg rekker over alt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnerflax var det vel, faen så god du er!! Jeg SKAL ta deg!!!!! Har du noen dirtye trix bør du snarest dele dem med meg!! Eller er det bare meg som er helt ulogisk og snill som et lam?

Begynner å bli rimelig stressa, skal til svolvær i morgen å hente mamma, håper på litt fyll! Før det har jeg 15 utfordringer!, rundvask av hus og bil, samt kurs og annet hverdagslige ting å gjøre.

Si du tror jeg rekker over alt! :-)

Du rekker helt klart over alt:o) Om du kommer i tidsklemme kan du vel droppe å hente mamma, slik at du får gjort noe med utfordringene*s*

Jeg er ikke god....jeg blir egentlig slått ned i støvleskafta av alle. Men jeg har oppdaget at når du kan styrke slagene dine med de poengene du får, lønner det seg og gi ett av slagene mye styrke. Jeg begynner faktisk å bli rimelig lei det derre spille,taper jo hele tiden:(

Du kommer fortsatt 22?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...