Gå til innhold

Goood moorgen dere:o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Dobbelt posting....postet på feil forum først.

Nok en hektisk morgen er over. Skoleungene og mannen er sendt avgårde på jobb og skole. Nå er det bare barnehagejenta igjen. Men mamma roer litt ned før jeg begynner med henne.

Jeg blir sprø av den 7 åringen min. Hun er så klesbevist og sta at det er til å få helt hetta av. Dongeribuksen jeg hadde lagt fram til henne kom på under tvil. Men genseren jeg hadde funnet ble forkastet, den var sååååå stygg. Jeg måtte da forstå at hun ikke kunne komme på skolen i en sååå stygg genser, hva ville de andre jentene si. Ok hun fikk bestemme selv da....gensern hun hadde på seg i går ble hentet fra vaskerommet...vel, vel....bedre med en skitten genser enn en nyvaska stygg en.... forstå det den som kan. Også var det hårbørstinga og tannpussen igjen da. Mammmaaa du kan jo ikke gre meg.....se på det her jeg blir jo så bustete...kanke gå på skola sånn hær.... hun løper bort til vaksen, har vann på hånden for så å glatte på håret. Så sprang vi ned trappa da....på med yttertøy og sko....en kamp om ryggsekken også ut døra. Phuuu endelig ferdig... å ta kampen opp med en sta 7 åring om morgenen kan virkelig ta på. Og hvor hun har denne forfengeligheten fra det aner ikke jeg.

Jaja nå skal jeg i alle fall kose meg med morrarøyken før jeg vekker minstejenta...heldigvis vet jeg at det ikke blir samme kampen med henne. Forfengeligheten har nemlig ikke overtatt henne ennå.

En riktig god morgen til dere alle sammen:o)Her har vi strålende solskinn....ikke så varmt ennå, men regner med at vi også i dag får en kjempefin vår dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, her har vi samme problemet med 6-åringen når det gjelder klær, så jeg er egentlig glad hun har skoleuniform! Ha en fin dag du også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Strålende solskinn her også, og jeg har allerede vært oppe i snart 2 timer selv om jeg har fri fra jobb.

Hva jeg skal bruke denne dagen til aner jeg ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, her har vi samme problemet med 6-åringen når det gjelder klær, så jeg er egentlig glad hun har skoleuniform! Ha en fin dag du også! :-)

Skoleuniform hadde vært kjekt ja:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...