Gå til innhold

Vondt i magen ved svelging

Anbefalte innlegg

Julius Cæsar

Jeg har den siste uken hatt vondt i magen under svelging av mat eller drikke. De siste dagene har det også gjort vondt i halsen ved svelging. Mistenker refluks her, men er det noen som kanskje tror det kan være noe annet? Bør jeg eventuelt oppsøke lege for å få bukt med problemet, eller kan jeg kjøpe medikamenter for å fikse det?

Samtidig som dette først oppstod, fikk jeg også plutselg veldig stiv nakke, og den har holdt seg stiv siden. Ja, jeg kan røre brystet med haken, men det er veldig ubehagelig å røre hodet til siden, opp eller ned. Det er ikke vondt til vanlig, bare når jeg rører på hodet og når jeg ligger. Strekking, tøying, bevegelse og massasje av nakken hjelper ikke, så jeg mistenker hovne lymfekjertler. Men er det noen som tror det kan være noe annet?

Jeg skal på utveksling til Roma 1. oktober, og fastlegen har ventetid til langt ut i september, så det hadde vært veldig fint å få høre noen tanker rundt hvordan jeg bør løse dette for å få raskest hjelp, slik at alt er i boks før utvekslingen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/485805-vondt-i-magen-ved-svelging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...