Gå til innhold

Tåler alkohol dårligere etter nedtrapping på ad?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Nå har jeg stått på Zoloft/Sertralin i ca 3 år. Trapper fremdeles ned og er på laveste dose før jeg slutter.

Har ikke forverring i psyken. Men når det kommer til alkohol, så tåler jeg mye mindre nå! Altså på den måten at jeg blir mye mer redusert dagen etterpå! 
Det er bare der jeg merker forskjell.

Nå drikker ikke jeg hver helg. Alkohol er ikke en stor del av livet mitt, men festing skjer jo av og til. 

Er det noen som vet om det har sammenheng med seponering av antidep?

Fortsetter under...

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (41 minutter siden):

Nå har jeg stått på Zoloft/Sertralin i ca 3 år. Trapper fremdeles ned og er på laveste dose før jeg slutter.

Har ikke forverring i psyken. Men når det kommer til alkohol, så tåler jeg mye mindre nå! Altså på den måten at jeg blir mye mer redusert dagen etterpå! 
Det er bare der jeg merker forskjell.

Nå drikker ikke jeg hver helg. Alkohol er ikke en stor del av livet mitt, men festing skjer jo av og til. 

Er det noen som vet om det har sammenheng med seponering av antidep?

Du er eldre, da tåler man alkohol dårligere. Best å kutte det ut.

Anonymkode: 0d301...e84

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det skjedde sånn plutselig etter jeg teppet ned så alderen har neppe noe å si

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Best å kutte ut alkohol da.?

Er det mulig å være så dum? 
Dette er irrelevant for spørsmålet mitt.

Alkohol drikkes ikke så ofte at det er noe å kutte ut.

Annonse

UtakknemligDiva
Vhanja skrev (57 minutter siden):

Er det lenge siden du har drukket alkohol? Man tåler ofte mindre hvis man drikker sjelden eller det er lenge siden forrige gang.

Lenge og lenge. Det gikk like lang tid imellom mens jeg gikk på 100mg Zoloft. Reagerte ikke slik da. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Best å kutte ut alkohol da.?

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det dumme er å drikke alkohol hvis man blir så dårlig av det`?

Hvorfor er du så opphengt i å be TS om å slutte å drikke alkohol? Hva får du ut av å moralisere over fremmede mennesker på nettet?

Det er vel @UtakknemligDiva  sitt eget valg om hun vil fortsette å drikke alkohol eller ikke. 

UtakknemligDiva

Det dumme er å drikke alkohol hvis man blir så dårlig av det`?

Det er deg ja. Du som svarer med å stille spørsmål hele tiden. Håper du troller, for hvis dette er slik du uttrykker deg til vanlig… da tenker jeg du må være ekstrem slitsom å omgås.

UtakknemligDiva
Vhanja skrev (1 time siden):

Hvorfor er du så opphengt i å be TS om å slutte å drikke alkohol? Hva får du ut av å moralisere over fremmede mennesker på nettet?

Det er vel @UtakknemligDiva  sitt eget valg om hun vil fortsette å drikke alkohol eller ikke. 

Spørsmålstegnet er enten et troll, eller bare rett og slett Selveste Spørsmålstegnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...