Gå til innhold

HJELP!!!!!!


Gjest selungen

Anbefalte innlegg

Hallo.

Dette er et et rop om hjelp. jeg er ei jente på 26 som er uføretrygdet på grunn av manisk dpressiv lidelse, og jeg er gift med en rørlegger. Men jeg er så forvilt, jeg skulle ha begynt å jobbe, var den dagen i dag, men jeg klarer det ikke. Vi slier baken av oss, men vi har ingenting å kutte ned på eller kutte ut, så det er ikke penger å hente der.

Vi får det ikke til å gå rundt, føler at vi lever fra lønning til lønning og fra trygds til trygd.

Ikke får vi hjelp av det offentlige. Men er det noen som har et godt råd, høsten er den tiden jeg ofte er deppa på, sånn som nå.Har noen et forslag til hjelpesteder ol.

Vi får ikke lån i banken på grunn av dårlig kreditt hos meg

HJELP ;OSS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ann å gå på sosialkontoret, kanskje dere trenger økonomisk rådgivning og hjelp til økonomistyring. Dere kan søke om bostøtte.

Har du prøvd å søke grunn og eller hjelpestønad? Det tar litt tid, men du får tilbakebetal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å søke grunn og eller hjelpestønad? Det tar litt tid, men du får tilbakebetal.

hei på deg.

Hva slags grunn eller hjelpestønad da?

jeg har uføretrygd, og mannen min høy lønn, men det er bare nå, det er tøft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Dersom mannen din tjener godt, du har full uføretrygd og dere likevel ikke får endene til å møtes, da tror jeg dere trenger økonomisk rådgiving.

Alle kommuner har et tilbud om økonomisk rådgiving til familier som har kommet i et økonomisk uføre.

Bankene har også slike tilbud.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom mannen din tjener godt, du har full uføretrygd og dere likevel ikke får endene til å møtes, da tror jeg dere trenger økonomisk rådgiving.

Alle kommuner har et tilbud om økonomisk rådgiving til familier som har kommet i et økonomisk uføre.

Bankene har også slike tilbud.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Takk for svaret.

Vi har foprsøkt alt det der men det er sværetr liten hjelp å få, når de får høre at jeg er bipolar pasient virker det som døra går i gjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på deg.

Hva slags grunn eller hjelpestønad da?

jeg har uføretrygd, og mannen min høy lønn, men det er bare nå, det er tøft

Det er vist du trenger økonomisk hjelp ang din lidels. Hvist du har mangen utgifter p.g.a den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...