Gjest Raglan Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Skjønner du hadde en vellykket dag i går - ble det kjøpt mye snop ?? Harry er du ;-)))))))) 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Kjøpte IKKE NOE SNOP til meg selv, - men en pose potetgull som jeg gjorde kål på under Judging Amy, og har anger i dag da. At jeg aldri kan lære!!! Kjøpte bare noe småtteri..... Fint vær og skravling var det viktigste! :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Kjøpte IKKE NOE SNOP til meg selv, - men en pose potetgull som jeg gjorde kål på under Judging Amy, og har anger i dag da. At jeg aldri kan lære!!! Kjøpte bare noe småtteri..... Fint vær og skravling var det viktigste! :-) Hvor har du harryert deg henne nå da? 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Hvor har du harryert deg henne nå da? Spirea og jeg var på tur i går - til Sverige :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Spirea og jeg var på tur i går - til Sverige :-) Ok. :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Harryet 1 og Harryet 2 har vært på flesketur, ikke rart Lars S. syns det er noe griseri. Jeg vil bare få lov til å "oute" flis en ørliten tanke: hu kjøpte noe døde-dyr-greier.... noe blodig skjært i skiver som sikkert gjør seg godt til grilldressen og Adidasskoa *s* Vi gikk tom for cash og holdt på å måtte prute vårs inn på et galleri, men alt årner seg for snille piker. Forøvrig var det en heidundrandes dag på alle måter ) Å hei hvor det går..... 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Harryet 1 og Harryet 2 har vært på flesketur, ikke rart Lars S. syns det er noe griseri. Jeg vil bare få lov til å "oute" flis en ørliten tanke: hu kjøpte noe døde-dyr-greier.... noe blodig skjært i skiver som sikkert gjør seg godt til grilldressen og Adidasskoa *s* Vi gikk tom for cash og holdt på å måtte prute vårs inn på et galleri, men alt årner seg for snille piker. Forøvrig var det en heidundrandes dag på alle måter ) Å hei hvor det går..... Fleske og fisketurer ;-)) *Misunnelig*. Liker begge deler. Misunner alle som bor slik at de kan være Harry jeg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.