Gå til innhold

Hva er din største last?


A black hole to end it all..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker ingen form for rusmidler så der har jeg lite å komme med, men jeg er fryktelig lat når det kommer til husarbeide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (2 timer siden):

Den er enkel å svare på. Jeg utsetter kjedelige ting.

Ai, jeg også. Pluss at jeg trøster meg med lakris og potetgull når jeg MÅ ta fatt.

Eller, potetgull og lakris er vel min største last når jeg tenker meg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fast food og shopping, tror jeg. Og at jeg er så utrolig mye mer motivert for «egoistiske» prosjekter enn forpliktelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden er min største last å kjøpe treningstøy, spesielt tights. Jeg trenger strengt tatt ikke flere, men i går klarte jeg likevel ikke å la være å bestille enda en. Men jeg bruker dem jo veldig mye også da.

I tillegg tyr jeg altfor ofte til ferdigretter, takeaway og Foodora. Jeg hater å lage mat, og er heller ikke spesielt flink, så det ender ofte med de lettvinte løsningene. Her må jeg skjerpe meg litt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96

1. Økonomien.

Jeg sløser bort masse penger og sparer ikke. Jeg har mye gjeld og betaler ikke ned. Jeg sparer aldri en krone, og snart er jeg konkurs. 

2. Jeg bidrar ikke

Jeg kunne jobbet om jeg tok tak i meg selv for mange år siden- da hadde jeg vært bedre fungerende og da kunne jeg bidratt til livet. Jeg bidrar ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg er veldig bedagelig anlagt, rett og slett litt lat. Tar bare det aller mest nødvendige av husarbeid, og lager lettvinte middager. Spretter ikke raskt opp av meg selv når noe skal gjøres...

Ellers er jeg veldig glad i godteri,  chips, vin og øl 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grublemeister
påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg er veldig bedagelig anlagt, rett og slett litt lat. Tar bare det aller mest nødvendige av husarbeid, og lager lettvinte middager. Spretter ikke raskt opp av meg selv når noe skal gjøres...

Ellers er jeg veldig glad i godteri,  chips, vin og øl 🤪

Du høres veldig ut som meg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Grublemeister skrev (2 minutter siden):

Du høres veldig ut som meg😂

Haha 😅 Ja, vi er kanskje flere av den sorten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...