Gå til innhold

Begynt på Remeron og er SÅ sulten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynt på Remeron for søvn, for 1 uke siden, og jeg er altså SÅ sulten! Merker at jeg spiser mer selv om jeg prøver å holde igjen. Var på butikken i dag og måtte gå langs godterihyllene og bare fantasere om å kjøpe alt og gafle det i meg! Vurderer å gå på kino i morgen for da er det liksom lov med litt smågodt 🙈. Dette blir en hard jobb hvis det ikke roer seg, noen som har råd? 

Anonymkode: e2806...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Begynt på Remeron for søvn, for 1 uke siden, og jeg er altså SÅ sulten! Merker at jeg spiser mer selv om jeg prøver å holde igjen. Var på butikken i dag og måtte gå langs godterihyllene og bare fantasere om å kjøpe alt og gafle det i meg! Vurderer å gå på kino i morgen for da er det liksom lov med litt smågodt 🙈. Dette blir en hard jobb hvis det ikke roer seg, noen som har råd? 

Anonymkode: e2806...01c

Jeg gikk opp 40 kg på Zyprexa. Det er alt jeg vil si😅

Anonymkode: 9d4ca...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Begynt på Remeron for søvn, for 1 uke siden, og jeg er altså SÅ sulten! Merker at jeg spiser mer selv om jeg prøver å holde igjen. Var på butikken i dag og måtte gå langs godterihyllene og bare fantasere om å kjøpe alt og gafle det i meg! Vurderer å gå på kino i morgen for da er det liksom lov med litt smågodt 🙈. Dette blir en hard jobb hvis det ikke roer seg, noen som har råd? 

Anonymkode: e2806...01c

Kjøpe nye større klær eller spørre legen om alternative medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Nå har jeg drukket en smoothie og ble litt mett. Men om en halvtime er jeg sulten igjen og da vil jeg ha issmågodtpotetgullgulrotkakekjekssjokoladeosv. Dere som la på dere mye, var det mye vanlig mat eller mest søtsaker? 

Anonymkode: e2806...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her. Nå har jeg drukket en smoothie og ble litt mett. Men om en halvtime er jeg sulten igjen og da vil jeg ha issmågodtpotetgullgulrotkakekjekssjokoladeosv. Dere som la på dere mye, var det mye vanlig mat eller mest søtsaker? 

Anonymkode: e2806...01c

Jeg spiste alt! Mer av frokost, lunsj, middag og søtsaker. Hadde et enormt sug konstant.

Anonymkode: 9d4ca...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg gikk opp 40 kg på Zyprexa. Det er alt jeg vil si😅

Anonymkode: 9d4ca...a18

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg gikk opp 30 kg på zyprexa. Klart å gå ned igjen 15 av dem.

Anonymkode: 3ffd9...035

Hva skjedde etter det? Byttet dere til et annet preparat? Og i så fall hvorfor ble ikke det gjort mye tidligere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. Er SÅ godtesyk og vil bare løpe på butikken og kjøpe sjokolade. I stedet har jeg spist et kokt egg og en gulrot. Trøster meg med at jeg skal i bursdag i morgen og spise pizza og kake. Men noen dager er bare en kamp 😪

Anonymkode: e2806...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...