Gjest treningsjenta Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Hei! Enkelt og kort... Etter deres erfaring, hva er den mest effektive treningsformen for å miste vekt? Hadde et lite håp om å gå ned litt nå før sommern... er ikke lange tiden igjen. Har jeg gode muligheter? Er bare snakk om to-tre kilo eller.no..... takk på forhånd - og ha en fortsatt fin dag! 0 Siter
Muskeldamen Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Den absolutt beste treningsformen er å trene på å lese hva man spiser, trene på å sette sammen et fornuftig og riktig kosthold, trene på å spise mindre enn man forbruker og trene på å holde forbrenningen oppe ved f.eks, å skaffe seg muskler (en god forbrenningsmaskin, trenger energi hele tiden.) Jeg ville anbefale enten Body for Life-boka (finnes på norsk) eller Fedon A. Lindbergs bok. Lykke til! 0 Siter
Gjest guggen Skrevet 20. april 2002 Skrevet 20. april 2002 jeg er enig med muskeldamen et konkret svar på spøsmålet ditt vil være å gå en tur på en times tid før frokost. Drikk en kopp kaffe først. Det er imidlertid ikke noe vits i å drive med dette jhvis ikek kosten er tilpasset 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.