Gå til innhold

Blodfortynnende og omega 3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lurte bare på om man kan spise laks til middag mens man hver dag får heparinsprøyter. Bør en holde seg unna det ettersom omega 3 også er blodfortynnende? Eller kan man trygt spise det? 

Anonymkode: d879e...c70

Får heparin pga nylig operert. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (11 minutter siden):

Fikk du ikke noe informasjon om slike ting på sykehuset?

Da jeg begynte på blodfortynnende så fikk jeg hefter og informasjon fra både fastlege og sykepleiere om hva jeg bør være forsiktig med av mat, kosttilskudd, alkohol osv.

Gjelder en annen, en i familien. Men i følge vedk. fikk hen bare spørsmål om hen brukte blodfortynnende medisin. 

Annonse

emilie321
Vhanja skrev (54 minutter siden):

Fikk du ikke noe informasjon om slike ting på sykehuset?

Da jeg begynte på blodfortynnende så fikk jeg hefter og informasjon fra både fastlege og sykepleiere om hva jeg bør være forsiktig med av mat, kosttilskudd, alkohol osv.

Jeg fikk overhode ikke noe beskjed om noe sånt da jeg begynte på blodfortynnende. Så jeg har tatt alt slik jeg pleide før jeg begynte med det. Var kanskje dumt det da?

emilie321 skrev (15 minutter siden):

Jeg fikk overhode ikke noe beskjed om noe sånt da jeg begynte på blodfortynnende. Så jeg har tatt alt slik jeg pleide før jeg begynte med det. Var kanskje dumt det da?

Det vet jeg ikke, du må nesten høre med fastlegen/sykehuset.  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...