Gå til innhold

Reaksjon på belastningen over tid


Angstlei

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste årene vært under ganske ekstrem påkjenning, men har måttet stå i det og aldri kunnet senket før nå i juli når jeg flyttet inn i ny leilighet. 
Problemet er at nå kan jeg egentlig slappe av, men har fått økt angst og depresjon. 
Er dette normalt med en sånn reaksjon og går denne over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Angstlei skrev (51 minutter siden):

Jeg har de siste årene vært under ganske ekstrem påkjenning, men har måttet stå i det og aldri kunnet senket før nå i juli når jeg flyttet inn i ny leilighet. 
Problemet er at nå kan jeg egentlig slappe av, men har fått økt angst og depresjon. 
Er dette normalt med en sånn reaksjon og går denne over?

Det er en helt normal reaksjon. Jeg har opplevd det samme. Depresjonen hos meg har nå vart i 3 år. Regner ikke med at det er normalt at den varer så lenge hos de fleste. 

Anonymkode: b97da...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en helt normal reaksjon. Jeg har opplevd det samme. Depresjonen hos meg har nå vart i 3 år. Regner ikke med at det er normalt at den varer så lenge hos de fleste. 

Anonymkode: b97da...1da

Håper det. Er ufør så må også få en eller annen form for struktur i hverdagen. 
Er ett mareritt å stå opp hver dag. Klarte heldigvis å komme meg en liten tur ut i dag. Men livet jeg hadde før var mye basert på å være inne med mor og når hun er død så må jeg finne noe utenfor hjemmet. Har Fontenehuset, men trenger noe mer. 

Endret av Angstlei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...