Gå til innhold

Redd for spøkelse.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Høres merkelig ut jeg vet, men fikk en inmari dårlig følelse når jeg sto og tok oppvaska. Så så jeg på datoen og i dag er det 12.oktober. Sist 12. oktober så jeg et gjenferd, nå er det tydeligvis gått 1 år siden jeg så henne og er livredd for å se henne igjen. Jeg følte nå et nærvær. 

Det blir en lang natt uten søvn.

Anonymkode: fd205...697

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487474-redd-for-sp%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres merkelig ut jeg vet, men fikk en inmari dårlig følelse når jeg sto og tok oppvaska. Så så jeg på datoen og i dag er det 12.oktober. Sist 12. oktober så jeg et gjenferd, nå er det tydeligvis gått 1 år siden jeg så henne og er livredd for å se henne igjen. Jeg følte nå et nærvær. 

Det blir en lang natt uten søvn.

ja spøkelser er til stede hele tiden, så når det blir mørkt så viser dem seg for å skremme oss. 

Anonymkode: bf703...4f4

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (5 timer siden):

Spøkelser får ikke bo gratis hos meg. Erfaringen så langt er at de er dårlige som rengjørere eller oppvaskhjelpere, men gode som sikkerhetsvakter.

Hvor ofte bytter de laken hos deg da? 

Anonymkode: a8b77...8ee

Hvorfor driver spøkelser og åpner og lukker på dører, flytter på ting og blinker med lys og elektristet? 

Hvis døde faktisk har en sjel eller form som går igjen og som de kan bruke til å kommunisere med de levende, hvorfor gjøre noe som meningsløst som å åpne og lukke dører og flytte fjernkontrollen fra stua til kjøkkenet? Det gir jo ingen mening.

AnonymBruker
Vhanja skrev (18 minutter siden):

Hvorfor driver spøkelser og åpner og lukker på dører, flytter på ting og blinker med lys og elektristet? 

Hvis døde faktisk har en sjel eller form som går igjen og som de kan bruke til å kommunisere med de levende, hvorfor gjøre noe som meningsløst som å åpne og lukke dører og flytte fjernkontrollen fra stua til kjøkkenet? Det gir jo ingen mening.

Jeg prater med dem og dem prater med meg. 

Anonymkode: bf703...4f4

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 timer siden):

Ja de kunne jo heller hjulpet de levende og ryddet og støvsuget f. Eks, men neida det gidder de ikke. Det eneste de liker er å åpne og stenge dører samt stikke av med lakenet... 

En teori kan jo være at alle narrsisster og slemme personer forblir igjen på jorden, mens de snille kommer til himmelen. Da er det jo ikke så rart de ikke gidder å rydde. 

Anonymkode: a8b77...8ee

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 timer siden):

Ts her. Vel, den gang jeg så henne så sto hun 3 meter foran meg og bare skikket på meg, ikke noe mer. Jeg ser ikke på åndenes makt, der er bulshit. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...