Gå til innhold

hva feiler mine venner?


Gjest trrrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrrish

De baktaler meg fordi jeg kutter meg, ringte tanten min og sa hun måtte sende meg til psykolog! Hva feiler dem?? Hva er galt med å kutte seg? Jeg liker det, jeg skal jo ikke ta livet av meg dah!

Argh.

Så nå sitter jeg til psykofixer og snakker om kutting - what's the difference? Jaja babler ut om alt faenskapet i min fortid, det forandrer jo ingenting. Jeg kommer aldri til å slutte uansett. Ikke er jeg deprimert heller, så det er ikke noen sykdom han kan kurere meg fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om du har noen OK venner - men at du neppe er en enkel venn å forholde seg til for tiden.

Hvorfor forteller du om selvskadingen hvis du ikke vil at de skal bry seg? Hvorfor skriver du om selvskadingen her hvis du ikke ser på det som et problem? Hvordan er det du vil at folk rundt deg skal reagere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrrish

Høres ut som om du har noen OK venner - men at du neppe er en enkel venn å forholde seg til for tiden.

Hvorfor forteller du om selvskadingen hvis du ikke vil at de skal bry seg? Hvorfor skriver du om selvskadingen her hvis du ikke ser på det som et problem? Hvordan er det du vil at folk rundt deg skal reagere?

'Høres ut som om du har noen OK venner - men at du neppe er en enkel venn å forholde seg til for tiden.'

-Da kan de jo bare be meg dra til helvete da om jeg er så ille, verre er det ikke.

'Hvorfor forteller du om selvskadingen hvis du ikke vil at de skal bry seg?'

-Jeg hadde aldri fortalt noe om det ikke hadde vært for at de fant ut av det og begynte å spørre meg ut! I begynnelsen rispet jeg bare, så jeg syntes det så ut som katteklor, og brydde meg ikke om å skjule det. Men at det var katteklor, den gikk de ikke påååå.

'Hvorfor skriver du om selvskadingen her hvis du ikke ser på det som et problem?'

- Fordi jeg lurer på hva som i all verden er galt med litt kutting? Noe må det jo være når man får gå til psykolog for det. Men jeg finner ikke noe galt med det. Og når jeg ikke er deprimert går det jo ikke an å gjøre noe uansett.

'Hvordan er det du vil at folk rundt deg skal reagere?'

- Vil at de skal skjønne det ikke er noe galt med det, så jeg kan gå i badedrakt etc uten å skjemmes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det feiler dem ingenting.

De reagerer normalt på en unormal adferd hos deg.

De bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heraklitt

Det feiler dem ingenting.

De reagerer normalt på en unormal adferd hos deg.

De bryr seg.

Svaret er greit, men jeg finner det vanskelig at du avslutter det så raskt. Temaet bør kanskje ut av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrrish

Svaret er greit, men jeg finner det vanskelig at du avslutter det så raskt. Temaet bør kanskje ut av forumet.

why????

om man har et spørsmål om s.skad får man vel bare putte det på forum for urinveier da eller!?

det er akkurat det jeg lurte på, hvorfor tåler ikke sånne som deg Herklit at kutting blir nevnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret er greit, men jeg finner det vanskelig at du avslutter det så raskt. Temaet bør kanskje ut av forumet.

Hva mener du med at temaet kanskje bør ut av forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Høres ut som om du har noen OK venner - men at du neppe er en enkel venn å forholde seg til for tiden.'

-Da kan de jo bare be meg dra til helvete da om jeg er så ille, verre er det ikke.

'Hvorfor forteller du om selvskadingen hvis du ikke vil at de skal bry seg?'

-Jeg hadde aldri fortalt noe om det ikke hadde vært for at de fant ut av det og begynte å spørre meg ut! I begynnelsen rispet jeg bare, så jeg syntes det så ut som katteklor, og brydde meg ikke om å skjule det. Men at det var katteklor, den gikk de ikke påååå.

'Hvorfor skriver du om selvskadingen her hvis du ikke ser på det som et problem?'

- Fordi jeg lurer på hva som i all verden er galt med litt kutting? Noe må det jo være når man får gå til psykolog for det. Men jeg finner ikke noe galt med det. Og når jeg ikke er deprimert går det jo ikke an å gjøre noe uansett.

'Hvordan er det du vil at folk rundt deg skal reagere?'

- Vil at de skal skjønne det ikke er noe galt med det, så jeg kan gå i badedrakt etc uten å skjemmes!

Synes du det er OK å gå til psykologen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Synes du det er OK å gå til psykologen?

Ja det er ok til psykologen. Men føler ikke jeg har grunn nok til å gå der når jeg bare kutter litt og ikke er deprimert eller har angst. Føler meg bare som en freak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ok til psykologen. Men føler ikke jeg har grunn nok til å gå der når jeg bare kutter litt og ikke er deprimert eller har angst. Føler meg bare som en freak.

Synes du skal snakke med psykologen om din opplevelse av at du ikke har nok problemer til å gå i terapi. For oss som leser det du skriver, virker det vel som om du har mye å vinne på terapi.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...