Gå til innhold

Feber og hoste neg covid.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk en merkelig luftveissykdom her for 4 uker siden. Jeg hostet svært hyppig, men lett, noe slim av og til, noen brekninger også. Så ble jeg fryktelig hes, slik at jeg hadde vanskeligheter med å bli forstått på telefon. Jeg tror jeg hadde feber i flere dager og snakket usammenhengende når min mor ringte meg og slik. Det subjektive ubehaget var ikke så ille, bortsett fra de 4 gangene jeg hostet til jeg brakk meg. Det var ingen sår hals eller smerter i kroppen. Det varte nesten 14 dager. Koronatesten var negativ.

Anonymkode: 3b4b8...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går så mange luftveisinfeksjoner nå, kan være hva som helst. Kanskje en form for influensa.

Jeg har tilsvarende. Har vært syk i 1,5 uke med feber, mistet stemmen et øyeblikk og for tiden mye slim i lungene og slimhoste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 timer siden):

Det går så mange luftveisinfeksjoner nå, kan være hva som helst. Kanskje en form for influensa.

Jeg har tilsvarende. Har vært syk i 1,5 uke med feber, mistet stemmen et øyeblikk og for tiden mye slim i lungene og slimhoste. 

God bedring og takk for svar.

Anonymkode: 3b4b8...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

God bedring og takk for svar.

Anonymkode: 3b4b8...75a

Takk i like måte. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fikk en merkelig luftveissykdom her for 4 uker siden. Jeg hostet svært hyppig, men lett, noe slim av og til, noen brekninger også. Så ble jeg fryktelig hes, slik at jeg hadde vanskeligheter med å bli forstått på telefon. Jeg tror jeg hadde feber i flere dager og snakket usammenhengende når min mor ringte meg og slik. Det subjektive ubehaget var ikke så ille, bortsett fra de 4 gangene jeg hostet til jeg brakk meg. Det var ingen sår hals eller smerter i kroppen. Det varte nesten 14 dager. Koronatesten var negativ.

Anonymkode: 3b4b8...75a

Det går mye kikhoste for tiden, men du hadde kanskje symptomer litt for kort? Se Kikhoste - Helsenorge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...