Gå til innhold

Pervo-birdie


Cmoo

Anbefalte innlegg

He he he he...Jeg må bare si *kniser masse* at jeg synes linken din til husoghjem var veldig bra ! Fikk ikke så mange tips til huset, men pytt...det er iallefall underholdning!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe - synes du jeg skal ta den vekk? Jeg mener, det er jo viktig å ha det ålreit i huset sitt, også, og ikke bare slå seg til ro med en lekker innredning. Kan jo være dama har noen gode tips..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe - synes du jeg skal ta den vekk? Jeg mener, det er jo viktig å ha det ålreit i huset sitt, også, og ikke bare slå seg til ro med en lekker innredning. Kan jo være dama har noen gode tips..?

He he...jeg synes du skal beholde den, hun har sikkert masse å bidra med!

Fin hjemmeside du hadde forresten, lurte et øyeblikk på om det kunne være deg som var Liza...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...jeg synes du skal beholde den, hun har sikkert masse å bidra med!

Fin hjemmeside du hadde forresten, lurte et øyeblikk på om det kunne være deg som var Liza...

Hehe - da har jeg i så fall handlet brunost på en tungvint måte i dag. Man pleier vel normalt å ta den med seg hjem sjøl, og ikke overlate leveringa til Postvesenet..? ;o)

Takk for ros. Jeg bytta ut den linken, jeg (gubben ble forøvrig litt snurt fordi jeg ikke ville klikke meg helt inn på sida til hun fra NY.. *flirer*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - da har jeg i så fall handlet brunost på en tungvint måte i dag. Man pleier vel normalt å ta den med seg hjem sjøl, og ikke overlate leveringa til Postvesenet..? ;o)

Takk for ros. Jeg bytta ut den linken, jeg (gubben ble forøvrig litt snurt fordi jeg ikke ville klikke meg helt inn på sida til hun fra NY.. *flirer*).

Hø hø...gi gubben et liveshow...det veier sikkert opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø hø...gi gubben et liveshow...det veier sikkert opp!

Nå er det min tur til å fnise - du følger kanskje ikke med på Kalde Føtter, du..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det min tur til å fnise - du følger kanskje ikke med på Kalde Føtter, du..?

Nope...*Titter tomt ut i luften*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...*Titter tomt ut i luften*....

Ante meg.. Hint: Nygifte, nygravide, hun er bortreist i den perioden magen vokser mest, kommer hjem seende ut som en sperreballong, mannen reagerer med sjokk og vantro ("ser" bl.a. sin egen unge vinke til seg gjennom moras mageskinn - ganske fornøyelig scene!) og har plutselig tusen unnskyldninger for ikke å utøve sin tidligere favoritthobby.. ;o)

Når alt det er sagt så er det en som roper på meg nedenunder.. Ok, da - så er det bare en tv-serie! Hehe..

*tar godt tak rundt magen og skynder seg å logge av*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...