Gå til innhold

Er det noen her som støtter Trump i presidentvalget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er'n redd for å tape? For husk, det finnes kun to utganger av valget: Trump vinner fair and square, eller Trump taper på grunn av juks og fanteri.

image.thumb.png.9b0585de05a58964d4d6ee1c3ef03a64.png

Anonymkode: 9b87f...a89

Meningsmålingene kan tyde på at han vil vinne fair and square.

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er'n redd for å tape? For husk, det finnes kun to utganger av valget: Trump vinner fair and square, eller Trump taper på grunn av juks og fanteri.

Men det er jo sant. Kamala har ikke sjangs, bla.a av grunnene jeg har nevnt her. Vi kan alle peke på feil ved trump (jeg er også enig i at det er nedsider ved trump), men kamelen er jo helt uvelgbar. Neste gang dere skal "redde demokratiet" prøv å velg en noe mer spisbar kandidat :P Bare se noen intervju med henne, selv softballs er total mageplask, hun er en elendig poltiker, og helt fjern. Bare ler av idiotiske uvesentlige ting. Hahahha trump klarte ikke bygge muren, hahahaha men jeg skal det! hahahahaha (ingen ler... ) .Skjerpings, kan ikke oppføre seg som en fjortis drittunge og tro en skal bli president pga tissen eller hudfargen sin, og vingle over alt..... Selv venstresiden bør forstå det. 

Anonymkode: 2b447...46f

AnonymBruker

Dere venstre(radikale) her, har dere noen formening om hvorfor dere taper mot verdens verste kandidat, hvor ille er dere da når dere ikke kan slå "hitler" engang ? Men er vel folket som bare er for dumme sikkert..... Dere vet best. 

AnonymBruker
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Dere venstre(radikale) her, har dere noen formening om hvorfor dere taper mot verdens verste kandidat, hvor ille er dere da når dere ikke kan slå "hitler" engang ? Men er vel folket som bare er for dumme sikkert..... Dere vet best. 

Er man venstreradikal når man stemmer til venstre for Alliansen og Konservativt, fex Høyre? Spør for en såkalt venn.

Annonse

AnonymBruker

Jeg ville stemt Trump om jeg bodde der. Men det handler mye om at jeg ikke liker det demokratene har blitt. Litt det samme som i Norge, ap har forlatt arbeiderklassen for lengst og er nå utelukkende blitt et eliteparti uten kontakt med grasrota som jobber for eu, ikke for nordmenn flest.

Anonymkode: 38669...fa1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...