Gå til innhold

Hvor mange ting er det som forsvinner i leiligheten når strømmen tas?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mister strømmen i leiligheten snart. Jeg leier kommunal bolig, men de skal ordne noe i naboleiligheten og da må de strømmen.

Det er om to uker dette skjer. Tror heg kommer til å være yren strøm i lang tid. 

Kan jeg fremdeles bruke mobilen med mobildata ? 

Fungerer varmtvannet? 

Anonymkode: ffc3d...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mister strømmen i leiligheten snart. Jeg leier kommunal bolig, men de skal ordne noe i naboleiligheten og da må de strømmen.

Det er om to uker dette skjer. Tror heg kommer til å være yren strøm i lang tid. 

Fungerer varmtvannet? 

Du får jo ikke ladet mobilen og vannet blir kaldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Du får jo ikke ladet mobilen og vannet blir kaldt. 

Man kan jo lade den et annet sted enn hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man kan jo lade den et annet sted enn hjemme

Ja det går jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fungerer varmtvannet? 

De kan ikke ta strømmen i "lang tid". Men alt som er koblet til stikkontaktene i veggen blir jo uten strøm da. Om de skal ta strømmen mer enn noen timer vil jeg tro du har rett på midlertidig bolig eller et aggregat så du har varme og lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 timer siden):

De kan ikke ta strømmen i "lang tid". Men alt som er koblet til stikkontaktene i veggen blir jo uten strøm da. Om de skal ta strømmen mer enn noen timer vil jeg tro du har rett på midlertidig bolig eller et aggregat så du har varme og lys.

Funker mobildata på mobilen uten strøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Funker mobildata på mobilen uten strøm?

Ja, men mobilen må jo lades etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier jo ikke ta dagevis. Er det en stor leilighet kan det ta tre dager, men de kobler jo vanligvis strømmen på igjen når de går for dagen.

Det virker usannsynlig de tar strømmen døgnet runt i dagevis, spesielt i november ring de og hør.

Anonymkode: 4eb56...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror jeg kommer til å være uten strøm i lang tid. 

Hvorfor tror du det? Hvis du har fått varsel om dato og årsak, står det vel også noe om varighet? Som nevnt ovenfor her, blir det sannsynligvis bare utkopling i arbeidstiden hvis det tar flere dager. De som jobber med sånt, vet at folk har behov for strøm, mat i kjøleskap/frysere o.l. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...