Gå til innhold

x ant. diagnoser, blir disse stående??


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

schizofreni, paranoid psykose, bipolar II, uastabil personlighetsforstyrrelse, polymorf psykose, DID, PTSD :

Hvordan kan det være mulig for et menneske å ha alle disse diagnosene?? Føler meg som et "psykiatri-monster"!!

Kan man kreve at disse diagnosene slettes, om ikke alle , så iallefall at bare en blir stående igjen??

Føler at legene har vært mer opptatt av å diagnostisere enn å behandle, de har iallefall ikke "sett" meg annet enn som et kasus. Så sa de da også at jeg var så "kronisk" at jeg aldri kom til å bli bra. Men det ble jeg. Æren gis til den som æres bør: Meg selv. Bedring kom som et resultat av hard og målrettet jobbing over flere år.

Men det plager meg at jeg har alle disse diagnosene! Virkelig! Kan noe gjøres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

blir så sinna jeg, på at leger sier sånt. Jeg fikk høre her om dagen at den lidelsen jeg hadde ville jeg aldri bli bra av.

ikke at han sa hva det var.. eller at jeg kunne bli bedre.. han sa jeg forlangte for mye!!! jeg ba pent om hjelp til å bli mer stabil, slippe de verste depresjonene, og sa jeg godt kunne gi slipp på noen oppturer også.

jeg sa jeg ville bli kvitt angsten, men han sa ingenting postivt da jeg fortalte hvor hardt jeg har jobbet de siste ukene.

om diagnosne blir stående vet jeg ikke. men de er vel kroniske, foreløpig ihvertfall, men det burde jo ikk etilsi at man kan leve et bra liv, uten psykdom..?

argh.. blei sinna igjen jeg nå..

Men det ene baller vel på seg det andre. er først en ting alvorlig virker det som om man har flre lidelser på nakken også. som om det ikke holdt med en..

lykke til..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

uff helt sykt at du kan ha så mange diagnoser. jeg ville absolutt snakket med en lege eller noe for å vite åssen jeg kunne fått vurdert å få slettet noen av dem, var jeg deg.

jeg derimot, har ingen diagnoser. det er heller ikke noe særlig, å ikke vite hva faen man skal gå i terapi for. *grrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xerxex

Jeg tror at du må ta det opp med den legen som skrev diagnosen.Personlig kjenner jeg minst en som fikk en mer spesifikk diagnose enn angst og depresjon.

Jeg blir så arg når jeg hører hvordam myndigheten overkjører enkeltindivider.Samtidig er du et positivt eksempel for andre som strever med den samme problematikken.Nemlig at man selv kan påvirke livet sitt i pos. retning til tross for alvorlig sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xerxex

blir så sinna jeg, på at leger sier sånt. Jeg fikk høre her om dagen at den lidelsen jeg hadde ville jeg aldri bli bra av.

ikke at han sa hva det var.. eller at jeg kunne bli bedre.. han sa jeg forlangte for mye!!! jeg ba pent om hjelp til å bli mer stabil, slippe de verste depresjonene, og sa jeg godt kunne gi slipp på noen oppturer også.

jeg sa jeg ville bli kvitt angsten, men han sa ingenting postivt da jeg fortalte hvor hardt jeg har jobbet de siste ukene.

om diagnosne blir stående vet jeg ikke. men de er vel kroniske, foreløpig ihvertfall, men det burde jo ikk etilsi at man kan leve et bra liv, uten psykdom..?

argh.. blei sinna igjen jeg nå..

Men det ene baller vel på seg det andre. er først en ting alvorlig virker det som om man har flre lidelser på nakken også. som om det ikke holdt med en..

lykke til..!!

Føler med deg calestia angående legen din.Forstår ikke hvordan slike i det hele tatt kan jobbe innen helsevesenet.Som om man ikke trenger trøstens ord og oppbacking når man allerede sliter med et dårlig selvbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...