Gå til innhold

Legen ville ikke "operere" meg ! Hvorfor??

Anbefalte innlegg

jeg var til konsultasjon time hoss en plastikkirugi lege,ang. fettsuging og bukplastikk, samtalen gikk helt fint tils han hørte at jeg hadde to barn og den yngste var 7 mnd.gammel. han mente jeg burde vente fordi kroppen holde på å trekke seg til bake.jeg kunne fortsatt gå ned i vekt enda,men jeg prøvde å forklare han at min vekt har stått i ro i 4 år nå.og mine problem områder gjør at jeg får ilustrasjon:"feit"

men jeg har opprinelig en slank figur....

han prøvde å forklare meg hvorfor jeg burde vente noen mnd. men jeg forsto ikke og det gjør jeg fortsatt ikke.han mente det ville bli bortkastet tid,penger og jeg ville ikke bli fornøyd.

hvorfor?

kan du forklare det for meg?

hilsen mor til to.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48817-legen-ville-ikke-operere-meg-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Jeg kjennor jo ikke alle forhold ved konsultasjonen, og kan derfor ikke gi fullstendig svar. Men generelt kan man si at kroppen bør være tilbake til normal vekt etter graviditeter før denne operasjonen skal gjøres. Likedan er risikoen for komplikasjoner uakseptabelt høy stor hvis man er betydelig overvektig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...