Gå til innhold

Spenning! :-)


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen:-)) Hva nærver kan gjøre med oss? Skulle hatt bløtekake i natt men vi får ta det på 1,5 årsdagen.... da er jeg nok nærmere?:-)))*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamenn. Jeg glemmer aldri mitt første stortreff, Spenning *S* Tenk at det er flere uker siden! *klem*:-)

Var du nervøs? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamenn. Jeg glemmer aldri mitt første stortreff, Spenning *S* Tenk at det er flere uker siden! *klem*:-)

*reklem* der ser du , det var ikke farlig, hyggelig å hilse på deg, søt var du også:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jajamenn. Jeg glemmer aldri mitt første stortreff, Spenning *S* Tenk at det er flere uker siden! *klem*:-)

Står det gnister ut av ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen:-)) Hva nærver kan gjøre med oss? Skulle hatt bløtekake i natt men vi får ta det på 1,5 årsdagen.... da er jeg nok nærmere?:-)))*klem*

Nå må du ikke få folk til å tro vi gjorde noe galt, anstendige mennesker som oss! *S* *mimrer* tilbake om jæger, pepperstek osv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke få folk til å tro vi gjorde noe galt, anstendige mennesker som oss! *S* *mimrer* tilbake om jæger, pepperstek osv. :-)

Jeg er stolt av jeg klarte å være så streng, sammen med si så flott jente som deg:-)) Ennå hadde jeg det kjempekoselig og fint:-) Ingenting å skjule:-)) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt av jeg klarte å være så streng, sammen med si så flott jente som deg:-)) Ennå hadde jeg det kjempekoselig og fint:-) Ingenting å skjule:-)) *klem*

*kremt* hvem var det som var streng sa du? ;-) Nå logger jeg av, må lakke negler! *nattdaklemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt* hvem var det som var streng sa du? ;-) Nå logger jeg av, må lakke negler! *nattdaklemz*

Har det blitt noe sol idag da vennen?:-))

Nå drar jeg snart ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt noe sol idag da vennen?:-))

Nå drar jeg snart ut:-)

Her har vi strålende solskinn og jeg har ligget på sofaen og sovet, jeg sov så dårlig i natt, var oppe 4 ganger!

Håper du får en fin tur på byen da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi strålende solskinn og jeg har ligget på sofaen og sovet, jeg sov så dårlig i natt, var oppe 4 ganger!

Håper du får en fin tur på byen da! :-)

det ble litt lite søvn her i natt også, men det får man tåle før helga:-)))) Ønsker deg en fin kveld:-)) *klem* Jeg skal ut å spise meg fet?*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...