Gå til innhold

lille trille


Alvinnen

Anbefalte innlegg

Hei hei

Nå er det like før jeg går på veggene her.

For første gang på lenge har jeg virkelig kjent trangen til å kaste opp. Det er en god stund siden sist jeg kjente den.

Har gått rundt i noen uker nå og bare følt at jeg blir rundere og rundere. Syggere og styggere. Ekklere og ekklere. Blir liksom bare mindre og mindre vellykket på en måte...

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå...

For ca 4 måneder siden var jeg helt på topp. Hadde troen på meg, som person. Og at det var det som er viktigst...

Men nå vet jeg ikke lenger... Alt har på en måte blitt rørt sammen i ett eneste stort kaos.

Jeg har spist mere nå en jeg har gjort på en stund og, men det har bare vært når jeg har vært sulten. Er plutselig sulten både to og tre ganger på en dag. Er vant med ett måltid om dagen, middag...

Får håpe at en god natt søvn kan gjøre underverker, selv om at den ikke har gjort det helt ennå :(

Sorry pga dette innlegget, bare måtte

Takk for at du leste det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke flink å svare på sånne inlegg jeg. ville bare si at jeg er glad i deg og at jeg håper du kommer deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tryltra

heisann!!

jeg og føler det sånn, eller det blir nå sjeldnere og sjeldnere...og vet du hvorfor? jeg spiser flere små måltid! da slipper jeg å føle meg mett, og metthet gjør meg kvalm og ekkel! et måltid om dagen er heller ikke bra..det er mye du kan lese om riktig kosthold på nettet..sett deg inn i det og prøv heller å finne en trygghet ved å spise riktig og mye nok!

det har hjulpet meg til å ikke spy ihvertfall...maten har fortsatt kontroll, men kan ha det bra for det...vet å sørge for å spise kontrollert og trygt:)

håper det går bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!

jeg og føler det sånn, eller det blir nå sjeldnere og sjeldnere...og vet du hvorfor? jeg spiser flere små måltid! da slipper jeg å føle meg mett, og metthet gjør meg kvalm og ekkel! et måltid om dagen er heller ikke bra..det er mye du kan lese om riktig kosthold på nettet..sett deg inn i det og prøv heller å finne en trygghet ved å spise riktig og mye nok!

det har hjulpet meg til å ikke spy ihvertfall...maten har fortsatt kontroll, men kan ha det bra for det...vet å sørge for å spise kontrollert og trygt:)

håper det går bedre!

Hei og tusen takk for svaret ditt

Jeg vet en god del om ernæring og slikt.

Og jeg holder på å prøve å slappe av, og bare ta det med ro. Har vært flink og til å ta noen små måltider. Har i det siste stått tidligere opp en jeg vanligvis har gjort. Det gjør at jeg rekker å bli sulten lenge før middag. Og da kan det være godt med ett par brødskiver.

Nå skal jeg mest sannsynlig flytte ganske langt hjemmefra. Tror alt kommer til å bli mye bedre da.

Skal huske dine ord

Takk igjen for responsen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...