Gå til innhold

Lion, Melis, gyrken, birdie, nanna og sånn..


magnus

Anbefalte innlegg

Hvordan var det med denne b-klubben? Er den operativ?

Hvorfor er aldri en b-klubb operatic nr man trenger den, sånn egentlig...?

Fisken var god! Vinen også. Og pilsen. Det brune var så som så - ikke min type drikk. Er det noe å lure på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen, har du vært på galeien? ;-) Filler'n at jeg for én gangs skyld la meg litt tidlig...

Vel-vel, nå gikk du vel ikke glipp av den helt store konverseringen. Ble fort trett.

Nå må man bare ha nok kaffe... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beklager virkelig at jeg ikke var der for deg i natt. Du hadde sikkert gledet deg til heftig nettsex og alt, men i går stupte jeg i seng allerede kl.2.

Det spørs forresten om du vil ha nettsex med meg mer. Det går rykter om at jeg skal være gravid. Er det du som har gjort det? Det rare er at jeg ikke visste at jeg var gravid før en anonymous insinuerte det. Får ikke håpe det er noe i ryktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager magnus, det var liksom noe med gårsdagen som ikke helt stemte....

Fra nå av skal vi IKKE legge oss før du har fortalt hvor landet ligger ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...