Gå til innhold

Kie


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :-)

Merkelig nok har jeg begynt å våkne kl. 04:00 om morgenen nå. Og ikke klare å holde meg våken lenger enn til ti-tiden om kvelden..

Men, da får jeg i allefall konsentrert meg om å jobbe med forumet mitt, da :-)

Ha en strålende dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-)

Merkelig nok har jeg begynt å våkne kl. 04:00 om morgenen nå. Og ikke klare å holde meg våken lenger enn til ti-tiden om kvelden..

Men, da får jeg i allefall konsentrert meg om å jobbe med forumet mitt, da :-)

Ha en strålende dag :-)

Det må være en døgnrytme som er mitt i blinken det nå når det nærmer seg sommer, du får med deg alt dagslys og litt til du da!

Men, seks timer søvn hørtes litt lite ut !? :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en døgnrytme som er mitt i blinken det nå når det nærmer seg sommer, du får med deg alt dagslys og litt til du da!

Men, seks timer søvn hørtes litt lite ut !? :-)

Mvh

6 timer? Lite?

Med småbarn i huset er det mye. *ler*

Det har nok en sammenheng med at jeg ikke er vant til å sove på den tiden av døgnet. Tror jeg....

Og at jeg våkna med senga fullt av unger også, da;-)

Du da? Har du vært oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer? Lite?

Med småbarn i huset er det mye. *ler*

Det har nok en sammenheng med at jeg ikke er vant til å sove på den tiden av døgnet. Tror jeg....

Og at jeg våkna med senga fullt av unger også, da;-)

Du da? Har du vært oppe?

Det er nå en god måte å våkne på da, med senga full i entusiastiske smårollinger.

Eg har (som vanlig) enda ikkje kommet meg til seng, timene etter 0100-0200 går rasende fort, enda i går var eg fast bestemt på å legge meg senest klokka 0100 ! :-)

Men bevares, har jobba litt med hjemmesida mi og ellers kost meg med å lese innlegg fra DOL arkivet.

Mye rart å finne der gitt ! he.he..

Men i kveld skal eg tidlig til sengs, skal hente sønnen min på Voss fredag for att han skal være her hos meg i helga ! *gliser*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå en god måte å våkne på da, med senga full i entusiastiske smårollinger.

Eg har (som vanlig) enda ikkje kommet meg til seng, timene etter 0100-0200 går rasende fort, enda i går var eg fast bestemt på å legge meg senest klokka 0100 ! :-)

Men bevares, har jobba litt med hjemmesida mi og ellers kost meg med å lese innlegg fra DOL arkivet.

Mye rart å finne der gitt ! he.he..

Men i kveld skal eg tidlig til sengs, skal hente sønnen min på Voss fredag for att han skal være her hos meg i helga ! *gliser*

Mvh

Så koselig!

Kjenner forresten veldig godt til det der med at timene bare flyr om natta. Tror nesten det er rundt 2-3 tiden at jeg fungerer best med tanke på konsentrasjon o.l.

Forresten; siden din er ikke i dolmappa mi.

Har du en link?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig!

Kjenner forresten veldig godt til det der med at timene bare flyr om natta. Tror nesten det er rundt 2-3 tiden at jeg fungerer best med tanke på konsentrasjon o.l.

Forresten; siden din er ikke i dolmappa mi.

Har du en link?

Mvh

Da er vi helt like i forhold til når konsentrasjonen er på topp, dessuten så er helt supert å slippe mas og telefoner på den tiden av døgnet!

Her kommer linken til sia mi:

http://www.doktoronline.no/homepage/geir/

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...