Gå til innhold

Forslag til varme sokker eller andre tips mot iskalde føtter?

Anbefalte innlegg

Føttene er så kalde når jeg legger meg at jeg kan ligge våken lenge. Og det er KUN kroppsvarme som hjelper. Jeg varmer opp min egen dyne på hode-enden og snur den så til beina, og det funker - men varmen varer ikke så lenge. 

Tar gjerne i mot råd om noen har 😄

Fortsetter under...

Emoji skrev (4 minutter siden):

Føttene er så kalde når jeg legger meg at jeg kan ligge våken lenge. Og det er KUN kroppsvarme som hjelper. Jeg varmer opp min egen dyne på hode-enden og snur den så til beina, og det funker - men varmen varer ikke så lenge. 

Tar gjerne i mot råd om noen har 😄

Huff, så kjedelig 😕 Ullsokker har du sikkert prøvd, men kanskje du kan fylle en varmeflaske og ha nede ved føttene under dyna? ❤️

Endret av jaunus
jaunus skrev (Akkurat nå):

Huff, så kjedelig 😕 Ullsokker har du sikkert prøvd, men kanskje du kan fylle en varmeflaske og ha nede ved føttene? ❤️

Jeg prøvde et tips fra min svigerfar for 20 år siden: fylle tomflasker med varmt vann og legge i fotenden til jeg legger meg 🙈 og jeg har også varmeteppe.. varmen går så fort ut. Men kanskje det blir noe annet om jeg invisterer i en ordentlig varmeflaske?

Emoji skrev (2 minutter siden):

Jeg prøvde et tips fra min svigerfar for 20 år siden: fylle tomflasker med varmt vann og legge i fotenden til jeg legger meg 🙈 og jeg har også varmeteppe.. varmen går så fort ut. Men kanskje det blir noe annet om jeg invisterer i en ordentlig varmeflaske?

Hmm kanskje? Tror varmeflasker holder lengre på varmen enn vannflasker i alle fall ❤️

Endret av jaunus

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...