Gå til innhold

Folat, d vitamin og kalium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det skulle jeg ikke tro tar så lang tid. Par uker kanskje. 

Anonymkode: c17a4...e4a

Ikke mer? Hvis man har symptomer og depresjon og er skikkelig syk i kropp og hjerne pga mangler?

Anonymkode: dde86...bd0

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja. Men spørsmålet gikk jo på om man har sympgomer og angst/dep Pga mangler 

Det sier seg selv at hvis symptomene skyldes mangel på D-vitamin så vil de forsvinne når man får den mengden vitamin man skal ha.

Men du kommer jo ikke til å ta noe som helst, bare spørre og spøre og spørre om det samme uten å komme noen vei.

Anonymkode: 70980...409

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det sier seg selv at hvis symptomene skyldes mangel på D-vitamin så vil de forsvinne når man får den mengden vitamin man skal ha.

Men du kommer jo ikke til å ta noe som helst, bare spørre og spøre og spørre om det samme uten å komme noen vei.

Hva mener du? Jeg går på tilskudd. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var bare interessert i hvor mye skade vitamin mangel kan gjøre både fysisk og psykisk. 
Og det tar jo mer enn et par uker å fylle opp

Du er "bare interessert" i veldig mye som egentlig er et resultat av din angst og overgrubling. Du mater angsten din med å holde på slik. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du er "bare interessert" i veldig mye som egentlig er et resultat av din angst og overgrubling. Du mater angsten din med å holde på slik. 

??

Denne skjønte jeg ikke. 
Som jeg skrev i innlegget mitt har jeg fått påvist flere alvorlige mangler. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...