Gå til innhold

Slette brukerkonto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
darnts skrev (1 time siden):

Hei!

Kan dere slette brukerkontoen min?

Aldri sett nicket ditt her inne før. Har du alltid skrevet som anonym?

Anonymkode: 15606...ffb

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Aldri sett nicket ditt her inne før. Har du alltid skrevet som anonym?

Det er vel strengt tatt ikke noe utenforstående har noe med. Men hvis du går inn på DOL på stor skjerm (i hvert fall er det slik på PC), står det under nicket/symbolet hvor mange innlegg og "likes" vedkommende har. 

Skrevet
darnts skrev (14 timer siden):

Hei!

Kan dere slette brukerkontoen min?

Hvorfor vil du slette??

• 5 måneder senere...
krøll9
Skrevet

Jeg ønsker å slette brukerkontoen min. 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (45 minutter siden):

Voffor det da?

Annonse

krøll9
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Voffor det da?

Føler jeg har sagt for mye 

psykedeliker
Skrevet
krøll9 skrev (17 minutter siden):

Føler jeg har sagt for mye

Har du sagt for mye, eller er det bare en følelse?

krøll9
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Har du sagt for mye, eller er det bare en følelse?

Det er uvisst. Har på følelsen at noen her vet hvem jeg er rl, og det gjør at jeg føler meg utrygg. Synes det er litt dårlig gjort. Men er min egen feil. Det er ikke mulig å skrive åpent noe sted uten at en får noen som vil bruke det mot en på et vis. 

psykedeliker
Skrevet
krøll9 skrev (17 minutter siden):

Det er ikke mulig å skrive åpent noe sted uten at en får noen som vil bruke det mot en på et vis.

Da kan du jo ta det som en øvelse i å møte lignende situasjoner IRL.

krøll9
Skrevet
krøll9 skrev (På 19.5.2025 den 19.02):

Har ombestemt meg. Dvs., skjer det så skjer det. Ellers kan kontoen stå. 

slabbedask
Skrevet
35 minutes ago, krøll9 said:

Det du har skrevet blir uansett stående så ser ikke helt poenget med sletting av konto.

krøll9
Skrevet
slabbedask skrev (20 timer siden):

Det du har skrevet blir uansett stående så ser ikke helt poenget med sletting av konto.

Ja. Det er sant. Men uten konto lager man ikke nye. Synes det er vanskelig å regulere hvor mye/lite jeg utgir her av info. 

Annonse

Skrevet
krøll9 skrev (21 timer siden):

Bra.

Jeg vurderer også fortløpende å slutte og bruke tid på dette forumet. Jeg synes det slås for lite ned på personangrep og er en ukultur her med at de som stikker seg fram skal «tas». Men foreløpig konkluderer jeg med å bli, bare bli langt mindre aktiv. 

Glitter
Skrevet
ISW skrev (2 timer siden):

Bra.

Jeg vurderer også fortløpende å slutte og bruke tid på dette forumet. Jeg synes det slås for lite ned på personangrep og er en ukultur her med at de som stikker seg fram skal «tas». Men foreløpig konkluderer jeg med å bli, bare bli langt mindre aktiv. 

Sånn har det vært siden jeg registrerte meg i 2019. Før fikk jeg ofte mye pepper og personangrep, men ikke så ofte så lenger. Om de personene ikke er på forumet lenger eller om jeg har endret meg slik at jeg ikke provoserer like mange som før vet jeg ikke. Men ja, de årene jeg har vært her så har jeg sett den ukulturen om du nevner. Men det er likevel verre på kvinneguiden. Det går ikke en gang å lage en tråd om at majones er unødvendig å bruke på brødskiven med egg fordi majones er laget av egg så det er smør på flesk, uten at det skal bli krangel og personangrep. For å sette det på spissen. 

Håper ikke du forsvinner herfra. Du er en ressurs. Og et hyggelig menneske. 

Skrevet
ISW skrev (På 21.5.2025 den 22.04):

Bra.

Klart du skal bli. 

Gjest DeepWoman
Skrevet

Ønsker å slette kontoen min, da jeg ikke bruker den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...