Gå til innhold

Slepphendt hver morgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (3 timer siden):

Hva kan det være for at jeg er så slepphendt hver morgen? 

Jeg mister telefonen min, snusboksen, har holdt på å miste kaffekoppen. 

Er ikke dette symptomer på noe? 

jeg er det noen ganger og tror ikke det er symptom på noe. 

Kom det etter elektrosjokkbehandlingen eller har du hatt det tidligere?

Jeg har en kusine med MS,  og jeg syns ikke det høres ut som det er det det gjelder. Hun fikk først synsforstyrrelser og mistet følelsen i beina (men kunne fremdeles gå på dem) når du berørte dem. 

Annonse

hattifnattus skrev (2 timer siden):

Kom det etter elektrosjokkbehandlingen eller har du hatt det tidligere?

Jeg har en kusine med MS,  og jeg syns ikke det høres ut som det er det det gjelder. Hun fikk først synsforstyrrelser og mistet følelsen i beina (men kunne fremdeles gå på dem) når du berørte dem. 

Det har vært før jeg begynte med ect. 

Okei. Får krysse fingrene for at det ikke er noe alvorlig..

Glitter skrev (1 time siden):

Det har vært før jeg begynte med ect. 

Okei. Får krysse fingrene for at det ikke er noe alvorlig..

Jeg ville tatt det opp der du er innlagt. Når du først er et sted med helsepersonell så er det greit å spørre og og forhåpentligvis få en forklaring på det.

Skal sies at jeg er også skikkelig klønete og mister telefonen og slikt i bakken, særlig hvsi jeg går imellom to rom. Jeg merker ofte at det blir verre hvis jeg er opprørt eller har en indre uro i meg. Mulig det samme gjelder for deg, eller er det konstant?

hattifnattus skrev (1 minutt siden):

Jeg ville tatt det opp der du er innlagt. Når du først er et sted med helsepersonell så er det greit å spørre og og forhåpentligvis få en forklaring på det.

Skal sies at jeg er også skikkelig klønete og mister telefonen og slikt i bakken, særlig hvsi jeg går imellom to rom. Jeg merker ofte at det blir verre hvis jeg er opprørt eller har en indre uro i meg. Mulig det samme gjelder for deg, eller er det konstant?

Ja får ta det opp med de over helga. 

Det er mulig. Jeg har ikke tenkt over noen sammenheng. Men det er på morgenen det er verst. 

FjellOgDalar skrev (6 timer siden):

Medisinbivirkninger?

Mulig det? 

Vhanja skrev (6 timer siden):

Merker du noe til stramme sener i noen av hendene? Våkner du med en "klo" og har vanskelig for å rette dem ut igjen? Har du tennisalbue? 

Slike ting kan påvirke gripeevnen.

Nei merker ikke noe slikt på morgenen. Leddene og senene er som de skal være tror jeg. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...