Gå til innhold

Kan man være stolt over behandleren sin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal du være stolt? Takknemlig kanskje, men stolt? Det har jo ikke noe med deg å gjøre?  

Anonymkode: caf8a...e4c

Jeg kan ikke forklare det, men jeg kjenner på en stolthet. Synes personen er slikt et fint menneske og veldig,  veldig dyktig. 

Anonymkode: b4a48...4a7

Annonse

Emoji skrev (1 minutt siden):

Jeg har kjent på en enorm takknemlighet for all hjelpen jeg har fått. Jeg sa det så sent som for en uke siden, til fastlegen min. Takket være hjelpen jeg har fått er jeg bl a i full jobb. 

Kanskje det er takknemlighet jeg også kjenner på. Jeg har litt vanskelig for å skille følelsene mine.

Anonymkode: b4a48...4a7

Man kan føle seg fascinert over andres profesjonalitet og kunnskap. Folk er også fascinert og ser opp til meg i min jobb mtp kunnskap og væremåte jeg har overfor barna jeg jobber med. Men jeg har gått mange år på skole og kan jobben min. Men det vil ikke si at jeg er et supermenneske. Jeg er profesjonell på jobb bare og bruker den kunnskapen og kompetansen jeg har

Anonymkode: 62b9c...d8f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...