Gå til innhold

Legger alle på seg i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil tro jeg kommer til å legge på meg et par kg i jula, gjør du det og?

Anonymkode: b420a...67f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil tro jeg kommer til å legge på meg et par kg i jula, gjør du det og?

Anonymkode: b420a...67f

Ja. 😂 Jeg spiser forholdsvis kontrollert til hverdags, men i desember lar jeg det skli ut og spiser både mer og annerledes enn jeg pleier, så det er alltid 2-3 kg som sniker seg på. :) 

Drømmeautomat
Skrevet

Sannsynligvis ikke, men det er fordi jeg kontrollerer hva jeg spiser, ikke fordi jeg har vunnet i metabolismelotteriet.

Worriesome Plenty 2
Skrevet
Drømmeautomat skrev (50 minutter siden):

Sannsynligvis ikke, men det er fordi jeg kontrollerer hva jeg spiser, ikke fordi jeg har vunnet i metabolismelotteriet.

No zyprexa for you!

Skrevet

1-2 kg antageligvis, og det er helt greit. Det går bort igjen når jeg går tilbake til hverdagen.

Skrevet

Skal etter planen ha besøk i hele jula og da er det vanskelig å holde seg til vanlig matplan. Så ja, jeg kommer nok til å legge på meg litt, men det får være greit. På nyåret er det tilbake til vanlig kost.

Skrevet

Legger på meg 2-3 kg, men de er borte etter en uke med vanlig mat og trening.

Anonymkode: f6817...e7d

Skrevet

Legger ikke spesielt på meg i julen, ikke veldig glad i hverken typisk julemat eller småkaker. Generelt litt mer spising og drikking blir det jo. Men mer aktivitet i form av skigåing også.

Skrevet

Nei legger ikke på meg i jula. Spiser normal mat hele jula, klarer ikke feit mat hver dag. 

Anonymkode: 6edbf...372

Skrevet

Som regel ikke, men så er ikke jeg sånn godisperson spiser søtsaker hver dag og ellers så stopper jeg jo når jeg er mett uavhengig av hva som er på tallerkenen.

Anonymkode: 9200a...076

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...