Gå til innhold

bestevenner...

Anbefalte innlegg

Gjest bestevennen

Å finne sporet........?

Jeg går ut av døra i mottagelsen på sykehuset. Forlater det for å følge dine spor. Jeg vil finne deg!!

Går langs med fortauet - ned mot jernbanen. Ser sporene dine i snøen.

Vi har gått her sammen - men da var vi lykkelige. Kysset, holdt hverandre i hånden....pratet...lo...småertet....la planer for fremtiden....en fremtid vi skulle dele. Så vanvittig fint!.....så trygge vi var. Vi trengte hverandre....forsto hvor sårbar den andre var.

Siste gang gikk du her alene.....ensom...tynget av sorg og fortvilelse. Forsto du ikke at jeg virkelig elsket deg.......?....JEG ELSKER DEG!

Jeg går her også alene....ensom....tynget av sorg og fortvilelse....du er død! Savnet gir sjelen enda et dødelig sår. Herregud.....du er borte...for all tid....

Snøen vi gikk i har fått hard medfart den også. I julen regnet det litt, slik at noe smeltet. Etterpå har det snødd litt oppå igjen. Jeg sørger - for jeg vil ikke at sporene etter oss sammen skal bli borte - jeg vil holde deg fast.....holde fast det gode.

Vil bort til det stedet hvor du tok ditt eget liv...........Ser jeg deg skal jeg stoppe deg. Tvinge lyset inn i din sårede sjel. Dra deg med meg og si " HEI - ser du meg ikke?...ser du ikke at jeg elsker deg?....jeg vil inn i ditt hjerte og være der...gi deg varme og kjærlighet....så mye at det kveler det vonde som er der....slik at du orker å leve....du er den eneste for meg...ikke tvil på det....ikke ta det ifra meg....vær så snill".

Jeg vasser i snøen - venter på deg....vet det er her....mange spor i snøen...ser ikke dine...kjenner fortvilelse for det....men vet at de er her et sted....blandt alle de andre fotsporene.....fotspor etter de som fant deg ...ryddet opp.....politi også....

Snakket med han som var først på stedet etter "ulykken". Det var juleaften....han gråt....ville ikke vise meg stedet...så jeg fikk lagt blomster og tennt lys der borte. Forstår at det blir en tøff påminnelse for de andre om hva som skjedde der.

Men de er uten skyld......og du er uten skyld...selv om det var du som tok valget om å ta ditt eget liv....Den egentlige skylden ligger hos ham som forgrep seg på deg...Han...som røvet et uskyldig barns kropp....ikke bare kroppen....men sjelen og livet ditt...faen!!!...som jeg hater ham!!! Et oppgjør må få komme...det burde få komme....men den djevelen er som sunket i jorden....jeg vil ha ham fengslet....mildt sagt egentlig... Faen så urettferdig så mye er!

Du kommer ikke.....jeg sitter der og venter....det gjør så vondt....skal jeg dø jeg også...?....herregud!jeg har BARN!!....jeg savner deg sånn...vil være med deg....vil ha fred......

Det er skrekkelig å tenke på at kroppen din...som jeg elsket hver millimeter av, har fått så hard medfart....knust....hvert eneste bein...alt er ødelagt i deg...livet ditt er borte...det er for sent...for sent å stoppe....for sent for meg til å kjempe sammen med deg mot minner, mareritt og et skadet selvbilde. Du er død! Drept av fortiden som du ikke maktet å kjempe med....en fortid som ikke bare tok deg igjen...den tok deg bort....du maktet ikke den kampen det er å vinne over det helvetet. Men alikevel var du sterk....bare ikke sterk nok........jeg vet det er tøft, for jeg har blitt seksuellt misbrukt selv.

.....kanskje var vår kjærlighet til hverandre en belastning som fikk begeret til å flyte over for deg....vår kjærlighet var for mange et hån...et tabuområde.....noe stygt og nærmest ulovlig...

Jeg står her alene og venter.....jeg prøver å stå med rak rygg....jeg skal klare det....jeg er ikke noe OFFER!!! Jeg er et verdifullt medmenneske. Og jeg har barna som jeg elsker og vil ta meg av. De trenger meg....deres liv skal ikke bli ødelagt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48888-bestevenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke hva jeg skal skrive...er helt på gråten,det var sterk kost og lese, og jeg forstår at du har det veldig vondt...livet ER så urettferdig....det er han som ødela livet hennes som skulle ha ligget med hvert bein i kroppen knust....det er så meningsløst at sånn som dette skjer...

sender deg varme tanker.

klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48888-bestevenner/#findComment-188499
Del på andre sider

Gjest trampe

Kjære deg, så vondt!!! Tårene triller, vet egentlig ikke hva jeg skal si til deg...

Godt du kan dele tankene dine med oss, kanskje en måte å komme videre på?? Jeg vet ikke...

Så mye smerte, så mye vondt... Jeg skulle ønske jeg kunne tatt det vekk fra deg..

Ikke gi opp, er du snill... Stå på, smerten er grusom, men ikke gi opp...

*klemmer* om du ønsker...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48888-bestevenner/#findComment-188613
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...