AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Hei. Jeg hadde for en ukes tid siden en skikkelig analkløe. Den ga seg etter få dager, men så begynte jeg å merke at når jeg går har jeg en følelse av å ha noe i/rundt anus. Jeg begynte deretter å kjenne en hevelse rundt anus. I dag kjenner jeg en avlang kul som er ca 1 cm lang og 0.2 - 0.5 cm bred. Denne ligger på en måte i en hudfold rundt anus, altså delvis inni, delvis utenpå åpningen. Når jeg ser «down there», så ser jeg hevelsen, men kulen ligger såpass dypt allikevel. Den kan være litt øm å klemme på, men gjør ikke vondt til vanlig annet enn at den kan klø. Ikke noe blod eller noe annet. Derfor jeg ikke tror det er hemoroider. Det er også kun en kul. Den kan ikke klemmes i stykker, og er kjempe hard, men den kan beveges. Hva kan dette være? Kan det være en svulst som bør fjernes? Jeg har ikke god kontakt med fastlegen, og ingen fastleger i området har åpen liste. I tillegg står jeg på venteliste til ny fastlege, noe jeg har gjort i to år nå! Hva kan dette være? Anonymkode: c9fc7...976 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489111-hard-kul-rundt-anus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.