Gå til innhold

Hvor mange ganger kan man stille de samme spørsmålene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Takk lillemusidus 

Hvis du fortsatt tror at Lillemus skriver disse tingene til deg som anonym, så tror jeg du bør si ja til antipsykotika som du har fått tildelt. Det virker som om du fortsatt lider av vrangforestillinger, og det høres ikke bra ut.

Nei, de vil ikke hjelpe mot de utfordringer du har til kropp og vekt. Men de kan hjelpe slik at du får færre vrangforestillinger og er mer tilstede i denne verden. Og derfra kan du få hjelp til dine utfordringer med din egen kropp.

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Hvis du fortsatt tror at Lillemus skriver disse tingene til deg som anonym, så tror jeg du bør si ja til antipsykotika som du har fått tildelt. Det virker som om du fortsatt lider av vrangforestillinger, og det høres ikke bra ut.

Nei, de vil ikke hjelpe mot de utfordringer du har til kropp og vekt. Men de kan hjelpe slik at du får færre vrangforestillinger og er mer tilstede i denne verden. Og derfra kan du få hjelp til dine utfordringer med din egen kropp.

Jeg har rapportert henne, admin ser jo lett at jeg ikke har noen som helst interesse av å skrive som anonym og være ute etter Snusmumriken96. Så interessant er hun ikke for meg, rett og slett.

AnonymBruker
Adeie skrev (6 minutter siden):

Var jeg som var den anonyme som kjenner igjen snusmumrikken.

Tror du er på bærtur om du tror at snusmumeriken er den samme som har opprettet alle trådene om medisiner og symptomer på ulike ting. Den personen har høyst sannsynlig fått seg en tvungen pause. 

Anonymkode: a3875...a7e

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tror du er på bærtur om du tror at snusmumeriken er den samme som har opprettet alle trådene om medisiner og symptomer på ulike ting. Den personen har høyst sannsynlig fått seg en tvungen pause. 

Anonymkode: a3875...a7e

Hvor skrev jeg det? Jeg skrev jeg kjenner igjen snusmumrikken sine innlegg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...