Gå til innhold

Røyker du?  

21 stemmer

1. 1. Røyker du?

• Ja
      4
    • Nei
      17

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var innlagt på psykiatrisk var det før røykeloven. Og alle satt på røykerommet og snakket slik det snakkes i trådene her.

Anonymkode: 46d6b...06e

AnonymBruker
Skrevet

Nei røyker ikke. Røyk stinker. Kan lukte det på lang avstand bår man står overfor en røyker.

Anonymkode: 664fe...b63

AnonymBruker
Skrevet

Har røyker, sluttet I juni. Det er veldig deilig å slippe alt stresset som fulgte med røykingen. 

Anonymkode: 7473d...a6f

stjernestøv
Skrevet

Røyker dessverre ja. når jeg var innlagt første gang hadde de røykerom. 

Skrevet

Jeg røyket litt som ungdom og ung voksen, sluttet heldigvis for veldig mange år siden.

hattifnattus
Skrevet

Nei. Vokste opp med en far som røkte inne og det var helt forferdelig. 

emilie321
Skrevet

Røyker ikke lengre, men damper litt e-røyk. 

psykedeliker
Skrevet

Her røykes det bare jazztobakk.

FjellOgDalar
Skrevet

Slutta for 16 år siden. Nå synes jeg bare det er ekkelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hørt at schizofrene er storrøykende personer. At 80% røyker. Kanskje dette også er i ferd med å snu, men hadde trodd flere røyka på ett psykiatri-forum.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (På 20.1.2025 den 17.47):

Hva betyr jazztobakk?

Anonymkode: 98839...a44

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (På 20.1.2025 den 17.47):

Å, hasj. Er ikke det veldig farlig sped når du er psykisk syk?

Anonymkode: 98839...a44

AnonymBruker
Skrevet

Ja røyker sokkene mine

Anonymkode: 09010...fcd

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å, hasj. Er ikke det veldig farlig sped når du er psykisk syk?

Kamelbæsj og jazztobakk er ikke det samme.

Skrevet

Røykte en periode under studietiden, hvilket jo egentlig var bare teit, særlig ettersom jeg kom meg fint gjennom tida på ungdomsskolen og videregående uten å bøye etter for røykepresset. Og så begynner jeg som student 20+… Jaja, varte ikke så lenge, da, nå har jeg holdt opp på 35. året. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner de gamle kioskene som hadde flere hyllemeter med røyk, snus, skrå og piper og velge mellom. Mikkel Rev smilte til deg fra eventyrblandings pakka. Snille kassadamer spurte aldri om leg selv om vi var 14. Hawken snus var nærmest som godteri å prøve ut. 

I dag er det bare Narvesen og mix igjen. Med pølser, boller og plastikk. De flotte røykpakkene er sensurert og har bilder av sykdom på seg.

Ting var mye bedre før.

En sjokoladeplate i dag er bare pakket inn i plastikk. Før kom de i papir ytterst og sølv-papir innerst.

Maarud med paprika smakte deilig friskt, de bytta oppskrift til noe veikt og ugjenkjennelig på begynnelsen av 90 tallet. Kokkan kom i glassflasker og det i store varianter også.

Før var det stas å kose seg med usunne ting. Nå er alt bare plastikk.

Har forlengst sluttet å røyke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å røyke mine sokker gule.

Anonymkode: 09010...fcd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...