Gjest dukka Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Jepp,vil no bærre gje dem som føle for en god varm klem forsyn seg av ett stort lager her:) MEGAKLÆMMA te alle i hopes!!! Kos fra meg 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Hepp, jeg tar både en to og tre jeg... Holder på med matte... *urk...* Må jo, men er jo så lei... Tentamen snart vettu... *sukk* Håper du har en flott kveld, tuppelura.... ;o))) *gode klemmer til deg* 0 Siter
Gjest dukka Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Hepp, jeg tar både en to og tre jeg... Holder på med matte... *urk...* Må jo, men er jo så lei... Tentamen snart vettu... *sukk* Håper du har en flott kveld, tuppelura.... ;o))) *gode klemmer til deg* Vettu....??? E så gla i jobbe på skule å ikkje går på skule:) Håper du også snart legger fra deg den mattegreia nå vennen,kvil hodet.....trenger det også vettu. God kos herfra 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Vettu....??? E så gla i jobbe på skule å ikkje går på skule:) Håper du også snart legger fra deg den mattegreia nå vennen,kvil hodet.....trenger det også vettu. God kos herfra Legger det nå fra meg sånn innimellom, som nå, feks... ;o)) Håper du snart får stemma di igjen.... *klem* 0 Siter
Gjest dukka Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Legger det nå fra meg sånn innimellom, som nå, feks... ;o)) Håper du snart får stemma di igjen.... *klem* Skjønna du ikkja kaffær i skriv på dialekt da....stemmen e vekk:))men lyd må i no gje da vettu:)) Godt du legg ho vekk litte vekk na boka vennen min. 0 Siter
huufsa Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 åh! ... - en klem...? Jeg stjeler en laaaang en, jeg.... jeg trenger det såå sårt for tiden! *snufs* -lover å skrive snart... må bare 'fylles opp' litt... -er heelt tom, jeg... *men jeg tenker på dere* 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 åh! ... - en klem...? Jeg stjeler en laaaang en, jeg.... jeg trenger det såå sårt for tiden! *snufs* -lover å skrive snart... må bare 'fylles opp' litt... -er heelt tom, jeg... *men jeg tenker på dere* *Fyller opp av alt det jeg kan finne....* Håper du føler deg bedre snart vennen!!!! *gode varme klemmer fra meg og...* 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Skjønna du ikkja kaffær i skriv på dialekt da....stemmen e vekk:))men lyd må i no gje da vettu:)) Godt du legg ho vekk litte vekk na boka vennen min. Skjønte det var noe ja... ;o)) Lurer litt på om jeg skal finne senga mi snart jeg... Kanskje jeg får sove i hele natt og...?? Ønsker deg ei megagod natt, og god bedring!!! *klemmer* 0 Siter
Gjest dukka Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 åh! ... - en klem...? Jeg stjeler en laaaang en, jeg.... jeg trenger det såå sårt for tiden! *snufs* -lover å skrive snart... må bare 'fylles opp' litt... -er heelt tom, jeg... *men jeg tenker på dere* En lang goood klem. og du....det er flere som*snufser*.....la oss lete etter krefter sammen kjære vennen min. I dag har det vært en slik dag en sier "banna liv" til.....ikke det,det var det vel i går,og daeg før og dagen før der g dagen før........uff.....så sliten en kan bli av det herre vennen min,men stå på,ikke gi opp vet du. og du....skriv når det passer. Nattakos herfra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.