Glitter Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Ble taco i dag. Første gang jeg har laget mat på lenge. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Blir pølser og pommes frites. Begge stekt i ovnen. Er ikke stolt av det, men det blir mye sånne middager. 0 Siter
påskelilje Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar I kveld skal jeg i 50 årsdag til ei venninne, så vet ikke hva vi skal spise. Gleder meg! 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar I dag ble det pølsemakaroni med løk og brokkoli i tomatsaus. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Her ble det lasagne i dag, oppjazzet Toro, laget i fellesskap. Kroppen satte pris på noe annet enn kjeks og cola. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Jægergryte med ris og salat. Anonymkode: 590ad...2eb 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Vårruller og sweet chilisaus fra en thaivogn her. Kjøper det veldig sjeldent, men det er veldig godt! 0 Siter
Vhanja Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Pasta med kjøttboller i tomatsaus. Vi skulle egentlig ha resten av brokkolien fra i går oppi, men samboer glemte den. 😅 0 Siter
hattifnattus Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Tteokbokki med pølser og stekte grønnsaker. 0 Siter
påskelilje Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar I dag ble det røykt svinekam, kokte poteter, Broccoli og ostesaus. Mmmm! 0 Siter
Vhanja Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar I dag ble det restemat. Vi måtte bruke opp litt av det vi hadde, og forsøke å sette sammen en en balansert middag av det. Så det ble stekt egg på toast med chilibønner, stekte grønnsaker (løk, snackspaprika, brokkoli og gulrot) og salatmix. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Salat m egg og skinke. Anonymkode: 590ad...2eb 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Koteletter ++. Jeg må titte i kjøleskapet hva jeg skal ha ved siden av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.